Кабмін скоротив перелік адмінпослуг

Уряд затвердив Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів та виключив видачу ветеринарних документів з переліку адміністративних послуг

перелік адміністративних послуг

Пошук по Класифікатору професій

Постановою Кабінету міністрів від 18 листопада 2022 р. № 1295 затверджено Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів. Документ визначає механізм розрахунку плати за видачу ветеринарних документів:

  • міжнародних ветеринарних сертифікатів,
  • ветеринарних свідоцтв,
  • ветеринарних паспортів на тварин.

Також ця постанова Кабміну змінює перелік адмінпослуг, які надаються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ветеринарні документи виключено з переліку адміністративних послуг.

З набуттям чинності постанови буде припинено практику видачі ветеринарних документів виключно спеціалістами Держпродспоживслужби. Право видачі цих документів поширюється й на ліцензованих ветеринарних лікарів.

Щоправда, термін впровадження новації відкладено: постанова набирає чинності через один рік з дня припинення або скасування воєнного стану.

Нагадаємо, серед найбільш популярних адмінпослуг:

  • реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації, оформлення довідки про реєстрацію місця проживання (найбільш популярна адмінпослуга);
  • реєстрація речових та майнових прав на нерухомість;
  • оформлення закордонного біометричного паспорта;
  • оформлення паспорта громадянина (ID-картки);
  • вклеювання фото до паспорта при досягненні визначеного віку (25, 45 років);
  • реєстрація ФОП;
  • реєстрація юросіб;
  • реєстрація земельної ділянки;
  • оформлення різних довідок, виписок з реєстрів, дублікатів документів, копій. Наприклад довідки про страховий стаж, про розмір земельної ділянки;
  • погодження різних архітектурних або ландшафтних змін;
  • «єМалятко» – комплексна послуга, яка охоплює держреєстрацію народження дитини, визначення її походження, призначення фінансової допомоги, а також реєстрацію дитини у Держреєстрі платників податків, демографічному реєстрі, в електронній системі охорони здоров’я (повний перелік даної послуги є у п. 138 Переліку № 523).

За інформацією Міністерства аграрної політики та продовольства

Уповноважена особа йде у відпустку: як підготуватися Списуємо майно бюджетної установи: 10 🔝рішень

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити передачу комунального майна ОМС: облік і проведення

Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
42865

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
12944

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
17185

Премій до свят працівникам ОМС: наказ + умови

Скористайтеся зразком наказу про преміювання до професійного свята у статті. Коли наближаються свята гарна ідея преміювати працівників ОМС. Яка різниця у преміюванні робітників і посадовців ОМС, як назвати причину преміювання — відповідає експерт.
67841

Субвенція місцевим бюджетам

Субвенція – це виплата із державного бюджету місцевим бюджетам, яку надають лише на конкретні цілі. На що вона виділяється щороку – у цьому огляді.
68890

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді