Кабмін скоротив перелік адмінпослуг

Уряд затвердив Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів та виключив видачу ветеринарних документів з переліку адміністративних послуг

перелік адміністративних послуг

Пошук по Класифікатору професій

Постановою Кабінету міністрів від 18 листопада 2022 р. № 1295 затверджено Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів. Документ визначає механізм розрахунку плати за видачу ветеринарних документів:

  • міжнародних ветеринарних сертифікатів,
  • ветеринарних свідоцтв,
  • ветеринарних паспортів на тварин.

Також ця постанова Кабміну змінює перелік адмінпослуг, які надаються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ветеринарні документи виключено з переліку адміністративних послуг.

З набуттям чинності постанови буде припинено практику видачі ветеринарних документів виключно спеціалістами Держпродспоживслужби. Право видачі цих документів поширюється й на ліцензованих ветеринарних лікарів.

Щоправда, термін впровадження новації відкладено: постанова набирає чинності через один рік з дня припинення або скасування воєнного стану.

Нагадаємо, серед найбільш популярних адмінпослуг:

  • реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації, оформлення довідки про реєстрацію місця проживання (найбільш популярна адмінпослуга);
  • реєстрація речових та майнових прав на нерухомість;
  • оформлення закордонного біометричного паспорта;
  • оформлення паспорта громадянина (ID-картки);
  • вклеювання фото до паспорта при досягненні визначеного віку (25, 45 років);
  • реєстрація ФОП;
  • реєстрація юросіб;
  • реєстрація земельної ділянки;
  • оформлення різних довідок, виписок з реєстрів, дублікатів документів, копій. Наприклад довідки про страховий стаж, про розмір земельної ділянки;
  • погодження різних архітектурних або ландшафтних змін;
  • «єМалятко» – комплексна послуга, яка охоплює держреєстрацію народження дитини, визначення її походження, призначення фінансової допомоги, а також реєстрацію дитини у Держреєстрі платників податків, демографічному реєстрі, в електронній системі охорони здоров’я (повний перелік даної послуги є у п. 138 Переліку № 523).

За інформацією Міністерства аграрної політики та продовольства

Бронювання працівників: Мін­еко­но­міки роз’яснює зміни

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3470

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2937

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7238

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4271

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24261

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді