Змінено порядок надання компенсацій за програмою єВідновлення

Запроваджені зміни передбачають нові завдання для органів місцевої влади.

порядок компенсацій єВідновлення

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Постановою № 565 Кабмін затвердив зміни до Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації, з використанням електронної публічної послуги єВідновлення.

Нагадаємо, за цією програмою передбачається максимальна сума виплати в 200 тисяч гривень

Асоціація міст України публікує перелік змін та нових завдань для органів місцевої влади.

1. Для уповноважених органів – виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у місті (у разі їх створення) рад, військових адміністрацій населених пунктів або військово-цивільних адміністрацій населених пунктів (у разі створення):

  • утворювати комісії та затверджувати їх склад з урахуванням вимоги щодо наявності представників від громадськості у кількості не менше однієї третини загального складу комісії, а також фахівця, який здобув вищу освіту у галузі знань «Будівництво та архітектура», крім спеціальності «Геодезія та землеустрій», або особу, що має досвід роботи у сфері будівництва;
  • вживати заходи щодо організації безпечного поводження з відходами від руйнувань, будівництва та знесення (демонтажу) відповідно до запропонованого переліку таких заходів;
  • здійснювати розгляд заперечень заявників щодо незгоди з рішенням комісії;
  • приймати рішення про повторний розгляд комісією в разі наданих заявником заперечень;
  • письмово інформувати отримувачів компенсації про прийняті рішення, у разі подання ними заяви у паперовій формі.

2. Для комісій з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна:

  • здійснювати верифікацію не менше як 5% заяв, які обираються автоматично в РПЗМ, для підтвердження цільового використання коштів компенсації її отримувачами;
  • здійснювати повторний розгляд заяв за рішенням уповноваженого органу;
  • розглядати та враховувати заперечення заявників у разі їхньої незгоди з даними акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження;
  • письмово інформувати отримувачів компенсації щодо рішень, прийнятих комісією, у разі подання заяви у паперовій формі.

3. Для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, посадових осіб органів соціального захисту населення, нотаріусів:

  • за зверненням особи заповнювати за допомогою засобів Порталу Дія заяву від отримувача компенсації, друкувати та забезпечувати підписання такої заяви.

Крім того, прийнятими змінами встановлюються:

  • процедури оскаржень дій чи бездіяльності комісії;
  • засади функціонування групи підтримки єВідновлення та відповідної урядової гарячої лінії;
  • обов’язки отримувача щодо цільового використання коштів, мінімізації негативного впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище під час виконання робіт з відновлення відповідно до переліку таких заходів;
  • порядок вибіркового моніторингу заяв групою підтримки єВідновлення.

 

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7244

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4278

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24267

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді