Що мають зробити ОМС для створення Центрів життєстійкості

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики оприлюднило для обговорення проєкт постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості».

створення Центрів життєстійкості

Пошук по Класифікатору професій

Проєктом пропонується затвердити:

  • Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації експериментального проекту щодо запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості;

  • Порядок реалізації та апробації експериментального проекту із запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості;

  • Специфікацію комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

  • Типову форму договору надання комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад населених пунктів, а в разі їх відсутності військово-цивільні / військові адміністрації населених пунктів, учасники апробації мають:

  • визначити посадову особу уповноваженого органу, до повноважень якої належать питання надання соціальних послуг;

  • прийняти рішення про надання приміщення, яке перебуває на праві власності або користування територіальної громади, на базі якого буде запроваджено комплексну послугу (далі – Центр життєстійкості);

  • утримувати приміщення Центру життєстійкості, забезпечувати його прибирання, оплачувати комунальні послуги;

  • розробити проектно-кошторисну документацію для проведення робіт, у т. ч. ремонту (у разі необхідності), отримання письмового звіту експертної організації за результатами експертизи проекту будівництва (у разі необхідності), а також інших необхідних документів, які є необхідними для облаштування Центру життєстійкості;

  • у відповідному місцевому бюджеті передбачити кошти для надання соціальних послуг;

  • забезпечувати взаємодію осіб у громадах, відповідальних за роботу з особами / сім’ями / групами осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та / або належать до вразливої групи населення, з надавачем комплексної послуги;

  • сприяти у проходженні програм навчання з формування професійних компетенцій у працівників, які залучені до надання комплексної послуги формування життєстійкості;

Приміщення Центру життєстійкості знаходиться в межах території міської, селищної, сільської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності для жителів територіальної громади. Площа приміщення складає не менше 150 кв. м. Вимоги до приміщення Центру життєстійкості визначені у Специфікації комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

Проєкт розміщено у підрубриці «Проекти нормативно-правових актів» рубрики «Нормативна база» офіційного вебсайту Мінсоцполітики.

Пропозиції та зауваження до проєкту Мінсоцполітики прийматиме до 04.08.2023 на електронну адресу: sulima@mlsp.gov.ua.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3470

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2937

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7238

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4271

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24261

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді