АМУ: Заявку на субвенцію для ЦНАП необхідно подати до 1 березня

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Цього року 231 млн грн виділено на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг. Громади можуть подавати конкурсні заявки для участі у відборі до 1 березня.

АМУ: Заявку на субвенцію для ЦНАП необхідно подати до 1 березня


►Кошти субвенції на розвиток мережі ЦНАП будуть виділятися за такими напрямами:

  • будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт будівель та приміщень для ЦНАП, територіальних підрозділів і віддалених робочих місць;
  • облаштування будівель та приміщень, забезпечення ЦНАП, територіальних підрозділів і віддалених робочих місць обладнанням, комп'ютерною технікою, меблями, програмними засобами.

Мінцифри розроблено форму для подання заявок. Вона доступна за посиланням: https://cutt.ly/xIOMj5a. Обов’язково разом із клопотанням надсилається також Додаток - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lbruEt9PrRPjyuas4mMAnDi4cubnLYWN/edit#gid=760621598 .

Заповнений Додаток у форматі XLSX (без підпису чи КЕП) необхідно надсилати одночасно із поданням Клопотання. Додаток до клопотання допоможе уникнути типових помилок при заповненні клопотання, автоматично розрахує кількість чинників пріоритетності та допоможе працівникам Мінцифри оперативно опрацювати ваші клопотання.

Клопотання з додатками можуть надсилатися поштою на адресу: вул. Ділова, 24, м. Київ чи на електронну пошту [email protected] (або через електронний документообіг). У разі подання документів електронною поштою потрібно накладати кваліфікований електронний підпис.

До клопотання необхідно додати такі матеріали:

►за напрямом “Будівництво”:

  • Копія рішення місцевої ради або військово-цивільної адміністрації про утворення Центру та його будівництво;
  • інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки (у разі нового будівництва) або щодо відповідної будівлі чи приміщення (у разі реконструкції, реставрації або капітального ремонту);
  • Копія проєкту будівництва Центру;
  • Розрахунки вартості будівництва Центру, деталізовані за видами робіт та роками;
  • Копія письмового звіту експертної організації за результатами експертизи проєкту будівництва;
  • Гарантійний лист щодо співфінансування в поточному бюджетному періоді з місцевого бюджету та позабюджетних коштів;
  • Щонайменше 5 фотографій із різних ракурсів, які демонструють стан проєкту до початку реалізації;
  • Матеріали щодо використаних коштів та виконаних робіт у попередніх бюджетних періодах.

►за напрямом “Облаштування/обладнання”:

  • Копія рішення місцевої ради або військово-цивільної адміністрації про утворення Центру;
  • Техніко-економічне обґрунтування потреби в облаштуванні/обладнанні Центру;
  • Гарантійний лист щодо співфінансування в поточному бюджетному періоді з місцевого бюджету та позабюджетних коштів;
  • Підтвердні документи/гарантійний лист щодо організації каналу конфіденційного зв’язку між Центром і Єдиним державним демографічним реєстром (у разі подання клопотання щодо забезпечення обладнанням для видачі паспортних документів або посвідчень водія).

Нагадуємо, що 19 січня до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг було внесено зміни.

Джерело: Асоціація міст України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12860

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26109

Як перерозподілити поточні видатки КЕКВ: покроковий алгоритм

Замовник хоче перерозподілити поточні видатки КЕКВ у межах загального обсягу бюджетних призначень. Бюджетне законодавство не забороняє перерозподіл коштів між КЕКВ. Треба лише правильно все зробити
8840

Індекс інфляції 2025 для індексації зарплати

Індекс інфляції в роботі бухгалтера нерозривно пов’язаний із індексацією зарплати. Розповідаємо, як розраховують індекси інфляції та як вони впливають на індексацію зарплати. Усі індекси інфляцій, які опублікував Держстат за місяцями поточного року, а також таблицю індексації з порахованими сумами індексації для кожного місяця — у статті для вас.
6616

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73786

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді