ДП «НАІС» повідомляє про оновлення програмного забезпечення Єдиного держреєстру

ДП «НАІС» оновило програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР).

ДП «НАІС» повідомляє про оновлення програмного забезпечення Єдиного держреєстру

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи


Поточним оновленням реалізовано можливість реєстрації та затвердження одночасно декількох прийомів документів в рамках однієї реєстраційної справи та запроваджено механізм контролю проведення реєстраційних дій у послідовності до їх затвердження. Також до результатів безкоштовного запиту та у витяг з ЄДР додано відображення нових відомостей та впроваджено низку інших оновлень.

Зокрема, в останньому оновленні реалізовано наступне:

Реєстрація заяв в порядку черговості їх надходження:

  1. Створено функціонал реєстрації/затвердження одразу декількох прийомів документів в рамках однієї реєстраційної справи.
  2. Запроваджено механізм контролю проведення реєстраційних дій у послідовності до затвердження прийомів документів.
  3. Реалізовано систему попереджень у разі порушення послідовності проведення реєстраційних дій.

Сімейне фермерське господарство (СФГ):

1. До реєстраційних форм внесення відомостей про ФОП додано нові атрибути, а саме:

  • Підстава створення;
  • Дата договору (декларації);
  • Номер договору (декларації).

Атрибути обов’язкові для заповнення у разі встановлення позначки «Сімейне фермерське господарство».

2. За умови наявності атрибутів СФГ в ЄДР забезпечено їх відображення у результатах безкоштовного запиту та у витязі з ЄДР.

Бенефіціари:

1. До результатів безкоштовного запиту та у витяг з ЄДР додано відображення наступних відомостей:

  • Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу (непрямий вплив);
  • Інший характер та міра впливу.

Відомості відображатимуться за умови їх наявності в ЄДР.

2. Змінено контроль щодо обов’язковості внесення відомостей про бенефіціарів або причини їх відсутності. Перелік ОПФ, щодо яких в ЄДР знято обов’язковість вносити відомості до вкладки «Бенефіціари»:

  • 140 Державне підприємство
  • 150 Комунальне підприємство
  • 151 Спільне комунальне підприємство
  • 235 Державна акціонерна компанія (товариство)
  • 236 Державна холдингова компанія
  • 280 Адвокатське об’єднання
  • 410 Орган державної влади (орган виконавчої влади)
  • 415 Суди (Судова системи)
  • 420 Орган місцевого самоврядування
  • 425 Державна організація (установа, заклад)
  • 430 Комунальна організація (установа, заклад)
  • 760 Асоціації органів місцевого самоврядування та їх добровільні об’єднання
  • 770 Торгово-промислова палата
  • 810 Політична партія
  • 825 Релігійна організація
  • 830 Профспілка
  • 835 Об’єднання профспілок
  • 840 Творча спілка (інша професійна організація)
  • 850 Організація роботодавців
  • 855 Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку

Інші оновлення:

  1. Збільшено максимальний ліміт кількості записів зі 100 до 350 при формуванні витягу з ЄДР (для доступу державних органів, та уповноважених осіб) за критеріями пошуку ЄДРПОУ/РНОКПП/паспортні дані.
  2. Виправлено недолік щодо відсутності відомостей про голову ліквідаційної комісії з припинення в результатах безкоштовного запиту, витязі з ЄДР, виписці за результатом проведення реєстраційної дії.
  3. Виправлено недолік щодо неможливості формування виписки з ЄДР про відокремлені підрозділи у випадках коли така виписка містить біль ніж 100 записів.
  4. Виправлено недолік щодо відсутності у «представника» відомостей про роль у результатах безкоштовного запиту.
  5. Виправлено недолік щодо неможливості проведення реєстраційних дій по деяким суб’єктам у зв’язку наявність незавершених прийомів документів з некоректними даними.

Звертаємо увагу, що після будь-яких оновлень системи, перед початком робіт з ЄДР, користувачам необхідно обов’язково здійснювати очистку історії пошуків браузера (кеш).

Джерело: Державне підприємство "Національні інформаційні системи"

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13836

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14873

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді