НАДС готується до запуску другої фази з впровадження системи управління людськими ресурсами на держслужбі (HRMIS)

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Триває аудит впровадження інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування зарплати на держслужбі (HRMIS).

НАДС готується до запуску другої фази з впровадження системи управління людськими ресурсами на держслужбі (HRMIS)

Калькулятор стажу державної служби, служби в ОМС та приведеної дати


Її вивчають експерти аудиторсько-консалтингової компанії «Ernst & Young». Про це повідомила Голова НАДС Наталія Алюшина під час робочої онлайн-зустрічі за участі представників Світового банку, EU 4 PAR та компанії «Ernst & Young». За її словами, здійснено установчі інтерв’ю з керівництвом НАДС, командою впровадження та кінцевими користувачами задля з’ясування сильних сторін та ризиків впровадження системи.

«НАДС продовжує заповнювати Інформаційну систему і забезпечує її функціонування. Усі необхідні дії здійснюють попри суттєву затримку старту ІІ фази із впровадження проєкту, формальне ставлення з боку деяких органів державної влади та недостатню кількість IT-фахівців у НАДС, які супроводжують HRMIS», - зауважила Наталія Алюшина.

Загалом у систему внесені дані щодо 21 836 працівників, підключено 86 державних органів, функціонують підсистеми «Штат і персонал», «Зарплата та табель», «Кабінет самообслуговування», «Публічний портал». Кожен зареєстрований користувач має особистий кабінет, де зібрана уся інформація щодо діяльності на державній службі, можна переглянути відомості по заробітній платі, кількість днів на відпустку. А також оформити заяви та замовити довідки. Відтак відбувається поступовий відхід від написання працівниками заяв, приміром на відпустку, власноруч у бік автоматизації.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Положення про оплату праці в бюджетних установах

Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто — положення про оплату праці.
20582

Зразок наказу про преміювання працівників

Наказ про преміювання — підстава нарахувати заохочення від установи у вигляді премії. Зразок наказу про преміювання працівника у статті для вас від експерта.
315254

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
98

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді