НАДС готується до запуску другої фази з впровадження системи управління людськими ресурсами на держслужбі (HRMIS)

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Триває аудит впровадження інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування зарплати на держслужбі (HRMIS).

НАДС готується до запуску другої фази з впровадження системи управління людськими ресурсами на держслужбі (HRMIS)

Калькулятор стажу державної служби, служби в ОМС та приведеної дати


Її вивчають експерти аудиторсько-консалтингової компанії «Ernst & Young». Про це повідомила Голова НАДС Наталія Алюшина під час робочої онлайн-зустрічі за участі представників Світового банку, EU 4 PAR та компанії «Ernst & Young». За її словами, здійснено установчі інтерв’ю з керівництвом НАДС, командою впровадження та кінцевими користувачами задля з’ясування сильних сторін та ризиків впровадження системи.

«НАДС продовжує заповнювати Інформаційну систему і забезпечує її функціонування. Усі необхідні дії здійснюють попри суттєву затримку старту ІІ фази із впровадження проєкту, формальне ставлення з боку деяких органів державної влади та недостатню кількість IT-фахівців у НАДС, які супроводжують HRMIS», - зауважила Наталія Алюшина.

Загалом у систему внесені дані щодо 21 836 працівників, підключено 86 державних органів, функціонують підсистеми «Штат і персонал», «Зарплата та табель», «Кабінет самообслуговування», «Публічний портал». Кожен зареєстрований користувач має особистий кабінет, де зібрана уся інформація щодо діяльності на державній службі, можна переглянути відомості по заробітній платі, кількість днів на відпустку. А також оформити заяви та замовити довідки. Відтак відбувається поступовий відхід від написання працівниками заяв, приміром на відпустку, власноруч у бік автоматизації.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170885

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44788

Погодинна оплата праці 2025/2026: формула, приклади і особливості з ЄСВ

Потрібно розрахувати зарплату за погодинною оплатою праці у 2025–2026 роках? У цьому огляді — формула, приклад нарахування, роз’яснення щодо мінімальної зарплати, бази ЄСВ та погодинної оплати викладачів
156964

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83441

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді