НАДС готується до запуску другої фази з впровадження системи управління людськими ресурсами на держслужбі (HRMIS)

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Триває аудит впровадження інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування зарплати на держслужбі (HRMIS).

НАДС готується до запуску другої фази з впровадження системи управління людськими ресурсами на держслужбі (HRMIS)

Калькулятор стажу державної служби, служби в ОМС та приведеної дати


Її вивчають експерти аудиторсько-консалтингової компанії «Ernst & Young». Про це повідомила Голова НАДС Наталія Алюшина під час робочої онлайн-зустрічі за участі представників Світового банку, EU 4 PAR та компанії «Ernst & Young». За її словами, здійснено установчі інтерв’ю з керівництвом НАДС, командою впровадження та кінцевими користувачами задля з’ясування сильних сторін та ризиків впровадження системи.

«НАДС продовжує заповнювати Інформаційну систему і забезпечує її функціонування. Усі необхідні дії здійснюють попри суттєву затримку старту ІІ фази із впровадження проєкту, формальне ставлення з боку деяких органів державної влади та недостатню кількість IT-фахівців у НАДС, які супроводжують HRMIS», - зауважила Наталія Алюшина.

Загалом у систему внесені дані щодо 21 836 працівників, підключено 86 державних органів, функціонують підсистеми «Штат і персонал», «Зарплата та табель», «Кабінет самообслуговування», «Публічний портал». Кожен зареєстрований користувач має особистий кабінет, де зібрана уся інформація щодо діяльності на державній службі, можна переглянути відомості по заробітній платі, кількість днів на відпустку. А також оформити заяви та замовити довідки. Відтак відбувається поступовий відхід від написання працівниками заяв, приміром на відпустку, власноруч у бік автоматизації.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок при звільненні працівника у 2025 році: приклади та особливості

Як правильно провести розрахунок при звільненні працівника: зарплата за відпрацьовані дні, компенсація невикористаної відпустки, вихідна допомога, аліменти, податки, Додаток 4ДФ. Пояснюємо на прикладах 2025 року, як уникнути помилок та зробити все правильно.
215637

Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань: як надавати та зразок наказу

Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало
403420

Прожитковий мінімум у 2025 та 2026 роках: суми та на що впливає

Прожитковий мінімум на 2025 рік встановлює Держбюджет-2025. У статті продемонструємо розміри прожиткового мінімуму 2025 та розглянемо, який прожитковий мінімум на 2026 рік очкувати. Пояснимо, на які виплати впливає його розмір та на що звернути увагу.
16943

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
250805

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді