ПФУ планую затвердити порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На сайті СПО об’єднань профспілок оприлюднена постанова (проект) правління Пенсійного фонду України «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

Допомогатор

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи


 Проектом акта передбачено, що відомості про трудову діяльність працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі подаються в будь-який період протягом п'яти років з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до частини першої статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року.

Крім того, пропонується затвердити зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від І2 березня 2021 року № 11-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 червня 2021 року за № 802/36424, з метою реалізації положень Закону України від 05 лютого 2021 року № 1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі».

Зміни передбачають, що відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подаються до територіального органу Пенсійного фонду України працівником особисто або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі.

Передбачено, що відомості про трудову діяльність працівника після набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" подаються у складі Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом. Міністерства фінансів України від 1З січня 2015 року №4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15 грудня 2020 року № 773).

Джерело: Проект постанови правління ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок»

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Військовий збір 2025/2026

Військовий збір зараз нараховується за збільшеною ставкою. Про військовий збір у 2025 та 2026 роках, об’єкт оподаткування, правила сплати та декларування у бюджетників — розповідає експерт у цьому огляді
166073

Розрахунок відпускних у 2025 році на прикладах

Тримайте алгоритм-шпаргалку нарахування відпускних та 8 прикладів розрахунку відпускних у різних обставинах. Розглянемо, що потрібно врахувати бухгалтеру, щоб провести розрахунок і нарахування відпускних у 2025 році без помилок.
721449

Перехідні відпускні у Податковому розрахунку з ЄСВ та ПДФО/ВЗ

Як перехідні відпускні впливають на розрахунок доплати до мінімальної зарплати, як врахувати мінімальну базу ЄСВ, оподаткування перехідних відпускних та заповнення за ними Додатків Д1 і 4ДФ Податкового розрахунку — все це знайдете у консультації
65556

Власні надходження бюджетних установ

Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.
75448

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
171560

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді