
Термін дії електронного підпису під час воєнного стану подовжено. Таку постанову ухвалив Уряд на період воєнного стану в Україні.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це аналог власноручного підпису, яким можна підписати будь-який документ: заяву, договір тощо.
Такий підпис має свій термін дії, зазвичай від одного до двох років. Щоб його подовжити деяким користувачам необхідно фізично навідатися до свого надавача, щоб той перевидав КЕП.
В умовах воєнного стану для багатьох українців зробити це неможливо. Тому Мінцифри спільно з Держспецзвʼязку забезпечать безперебійне функціонування системи надання е-послуг.
Тобто, надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створених ключів самостійно сформують вам новий КЕП. Тож ви спокійно можете продовжувати ним користуватися та підписувати документи онлайн.
Джерело: КМУ
Премія в бюджетній установі — не гарантія, а заохочення. Як оформити преміювання правильно: хто має право на премію, як скласти положення про преміювання, які бувають види премій, коли працівника можна залишити без премії. У статті — зразки, правила й поширені помилки
Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку
Звіт про власний капітал (форма № 4-дс) — один зі звітів, які подають у складі річної фінансової звітності. У статті експерт розкаже все про інформацію, яку слід розкривати у цьому звіті, а також на зразку покаже, як заповнювати його рядок за рядком
Помилка в заяві-розрахунку в заяві-розрахунку на виплату лікарняних підлягає виправленню. У статті — детальна інструкція для бухгалтера: покрокова інструкція, як подати виправлену заяву-розрахунок без штрафів.
Подаєте декларацію екологічного податку у 2025 році? Скористайтеся підказками від експерта про актуальний бланк та алгоритмом заповнення декларації.