
Термін дії електронного підпису під час воєнного стану подовжено. Таку постанову ухвалив Уряд на період воєнного стану в Україні.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це аналог власноручного підпису, яким можна підписати будь-який документ: заяву, договір тощо.
Такий підпис має свій термін дії, зазвичай від одного до двох років. Щоб його подовжити деяким користувачам необхідно фізично навідатися до свого надавача, щоб той перевидав КЕП.
В умовах воєнного стану для багатьох українців зробити це неможливо. Тому Мінцифри спільно з Держспецзвʼязку забезпечать безперебійне функціонування системи надання е-послуг.
Тобто, надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створених ключів самостійно сформують вам новий КЕП. Тож ви спокійно можете продовжувати ним користуватися та підписувати документи онлайн.
Джерело: КМУ
Бюджетні установи теж можуть бути платниками ПДВ. Поговоримо про зміни щодо ПДВ, ставки ПДВ 2025, податкову накладну та податкову декларацію з ПДВ 2025, необ’єктні та звільнені від ПДВ операції бюджетників та особливості обліку ПДВ у бюджетників — в огляді
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Плата за землю — це місцевий податок, який має дві форми. Перша — орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності. Друга — земельний податок, який справляється за земельні ділянки іншої власності, наприклад приватної. Розглянемо розмір та правила плати за землю у 2025 та 2026 році
Експерт підкаже, за які помилки в бухобліку несе відповідальність бухгалтер, як уникнути фінансових збитків та що зробити, щоб мінімізувати ризики.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.