
Термін дії електронного підпису під час воєнного стану подовжено. Таку постанову ухвалив Уряд на період воєнного стану в Україні.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це аналог власноручного підпису, яким можна підписати будь-який документ: заяву, договір тощо.
Такий підпис має свій термін дії, зазвичай від одного до двох років. Щоб його подовжити деяким користувачам необхідно фізично навідатися до свого надавача, щоб той перевидав КЕП.
В умовах воєнного стану для багатьох українців зробити це неможливо. Тому Мінцифри спільно з Держспецзвʼязку забезпечать безперебійне функціонування системи надання е-послуг.
Тобто, надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створених ключів самостійно сформують вам новий КЕП. Тож ви спокійно можете продовжувати ним користуватися та підписувати документи онлайн.
Джерело: КМУ
Що робити бухгалтеру, якщо лікарняний припав на вихідний, святковий чи неробочий день — розповідає експерт. У статті теорію підкріпимо практикою, на прикладі продемонструємо, як нараховувати лікарняні за вихідний.
Потрапили в ситуацію, коли сумніваєтеся, який КЕКВ із кількох можливих варіантів обрати? Тоді ця стаття саме для вас! На прикладах пояснюємо, на якому КЕКВ зупинитися, коли плануєте видатки.
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
Прожитковий мінімум у 2026 році зросте. Із проєкту Держбюджету на 2026 рік розуміємо, що орієнтуватися варто на 3 328 грн прожиткового мінімуму для працездатних осіб у 2026 році. Які розміри інших видів прожиткового мінімуму заклали на 2026 рік та як він вплине на розрахунки — говоримо далі.
Маєте справу з пальним але його облік викликає питання? Щоб упоратися з обліком палива без помилок — скористайтеся алгоритмом, зразками та бухгалтерськими проведеннями у статті