ДПС звертає увагу споживачів товарів (послуг) про можливість інформування про виявлені значні порушення у сфері роздрібної торгівлі.
Так, покупці можуть звертатися до ДПС у разі:
- відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
- незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
- продажу алкогольних напоїв, якщо продаж заборонено місцевою адміністрацією під час дії воєнного стану, тощо;
- інших порушень.
Під час інформування про факти порушень потрібно:
- назвати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
- повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
- надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
- чітко зазначити, яке порушення виявили.
Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номер телефону, за яким можна повідомити про виявлені порушення: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Також можна повідомити про виявлені порушення безпосередньо до головних управлінь за місцем розташування господарського об’єкта:
Назва органу ДПС Номер телефону:
За інформацією ДПС