Реєстр НАЗК з інформацією про корупціонерів належить до відкритих реєстрів, доступ до яких є вільним

Мінекономрозвитку додатково оприлюднило інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Тепер у такому переліку — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (далі — Реєстр).

Цей Реєстр працює в штатному режимі з 4 лютого 2019 року. Його можна знайти на сайті НАЗК або за посиланням.

У Реєстрі є відкритою для безоплатного цілодобового доступу інформація про:

  • фізособу, яку притягнуто до відповідальності за корупційне або пов'язане з корупцією правопорушення;
  • юрособу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру.

Відомості з Реєстру надаються у вигляді:

  • витягу з Реєстру;
  • інформаційної довідки.

Довідку може сформувати будь-який зареєстрований користувач стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у ЕП. Формують довідку на основі даних, вказаних в ЕП юрособи, через пошук в Реєстрі за:

  • найменуванням юрособи;
  • кодом у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
  • ідентифікаційним кодом юрособи іншої країни (для нерезидентів).

Довідку безоплатно може отримувати кожен запитувач.

Нагадаємо.

Мін’юст 31 січня оголосив, що припиняє вести Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Цей реєстр належав до відкритих єдиних держреєстрів, доступ до яких є вільним.

Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII).

Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на ProZorro повідомлення про намір укласти договір, зокрема, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини 1 ст. 17 закону. Тобто, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не притягнуто за законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.

Джерело: лист Мінекономрозвитку від 12 лютого 2019 № 3304-04/6186-06

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
4778

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1495

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
5951

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4766

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді