Гуртожитки у закладах професійної освіти: кому, як і за скільки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд затвердив порядок, за яким заклади професійної (професійно-технічної) освіти (далі — заклади) забезпечуватимуть гуртожитками осіб, які здобувають освіту (далі — Порядок). Ним Уряд визначив:

  • яким чином, кому і за скільки заклади надаватимуть жилу площу, вселятимуть та виселятимуть з гуртожитків;
  • уніфіковані правила, за якими особи мають проживати у гуртожитках закладів;

Зокрема, Порядок встановлює, що гуртожиток є невід’ємною частиною цілісного майнового комплексу закладу. Ним керує керівник закладу.

Заклад заселяє до гуртожитку на період вступу:

  • іногородніх осіб;
  • осіб, які постійно проживають на тимчасово окупованих територіях;
  • іноземців та осіб без громадянства — на умовах, які визначає законодавство/міжнародні договори України.

Заклад може заселяти до гуртожитку на строк до 1 року за погодженням з профспілкою закладу, за умови, що у гуртожитку є вільні місця:

  • працівників закладу — якщо у працівника відсутнє інше місце проживання у тому населеному пункті, де розташований гуртожиток.
  • членів сім’ї учня, слухача, осіб, які здобувають освіту в інших закладах освіти, працівників інших установ, осіб, які направлені у відрядження до закладу.

Жилу площу у гуртожитку заклад надає на підставі: рішення керівника закладу, ордеру на жилу площу в гуртожитку та договору найму жилого приміщення.

Особи, які проживають у гуртожитку, зобов’язані, зокрема:

  • своєчасно сплачувати за проживання у гуртожитку в строки за договором найму жилого приміщення;
  • відшкодовувати матеріальні збитки.

Заклад надає жилу площу та житлово-комунальні послуги у гуртожитку безоплатно тільки учням, які здобувають освіту у закладі.

Порядок Уряд затвердив на засіданні від 17.04.2019 постановою, яка набрала чинності 23.04.2019.

Джерело: Постанова КМУ «Про затвердження Порядку забезпечення гуртожитками осіб, які здобувають освіту в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» від 17.04.2019 № 331

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
53909

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
2447

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
3596

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94457

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді