Акти перевірок, які провела ДФС, не потрібно оскаржувати в судовому або адміністративному порядку, оскільки вони лише фіксують певні обставини, та не можуть порушувати права й законні інтереси осіб.
Утім, податкове повідомлення-рішення оскаржити можна. Для цього зверніться до ДФС вищого рівня та/або до суду впродовж 10 р. дн. з дня одержання податкового повідомлення-рішення або іншого рішення, яке оскаржуватимете (п. 56.3 ПК).
Скаргу подавайте у письмовій формі. Додайте до неї засвідчені копії:
- відповідних документів;
- розрахунків;
- доказів (п. 44.6 ст. 44 ПК).
ДФС не розглядатиме та поверне вашу скаргу, якщо подасте її, порушивши вимоги пунктів 56.3 і 56.6 ст. 56 ПК (п. 56.7 ПК).
За інформацією Головного управління ДФС у Луганській області
Інспектори Держпраці можуть накладати фінансові санкції на роботодавців за статтею 265 КЗпП, на їх посадових осіб – адміністративний штраф, а для окремих роботодавців передбачено окремий вид відповідальності – попередження про відповідальність за порушення трудової дисципліни. Розглянемо кого стосується попередження та чи є воно порятунком від штрафів.
Оплата комунальних послуг в бюджетних установах – як ревізори виявляють порушення.
Обовʼязковий контроль нарахування зарплати убереже бухгалтера від штрафів. Розкажемо, як заробітна плата у бюджетній установі та ОМС перевіряється аудиторами та які професійні «секрети» застосовують аудитори («ревізори»).
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Ревізори можуть прийти в установу не лише з плановою ревізією. Позапланова ревізія підконтрольної установи – також може бути. Потрібно знати підстави, на яких позапланова ревізія не може проводитися.