ДФС має право письмово звернутися до установи та запросити у неї інформацію. Перелік інформації, яку установа має надати, та підстави, за яких її потрібно надавати, встановлює закон (п. 73.3 ПК).
Такий запит має містити:
- підстави, з яких направлений запит, та інформацію, яка це підтверджує (п. 73.3 ПК);
- перелік інформації та документів, які ДФС пропонує надати;
- підпис керівника ДФС, його заступника або уповноваженої особи та печатку ДФС.
Запит вважають врученим, якщо він направлений у порядку, який визначає стаття 42 ПК.
Установа зобов’язана надати ДФС інформацію, визначену у запиті, та підтвердити її документально від дня, коли отримали запит, упродовж:
- 15 р. дн., якщо інше не передбачає ПК;
- 10 р. дн. при зустрічній перевірці.
Самостійно оберіть, у електронному чи паперовому вигляді надати ДФС документальне підтвердження інформації.
Якщо ДФС склала запит і не дотрималась пункту 73.3ПК, установа може не відповідати на нього.
Якщо установа на запит ДФС не надала пояснень і документально не підтвердила їх у термін, який визначає ПК, ДФС матиме підставу провести документальну позапланову перевірку.
За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

Інструкції заповнення й зразки, що знадобляться для звітності:
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.