Уряд вніс зміни до порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього (далі — Порядок).

Зокрема, Уряд змінив форму реєстраційної заяви, яку установи подають, аби зареєструвати/змінити/виключити неприбуткову установу/організацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр).

Реєстраційну заяву та документи, які додають до неї, аби включити установу до Реєстру, ДФС розглядатиме тепер протягом 3 р. дн. з дня, коли її отримала. Раніше ДФС розглядала таку заяву 14 к. дн.

Якщо немає підстав не включати/повторно не включати установу до Реєстру, не присвоювати зміну/ознаку неприбутковості, ДФС протягом 3 р. дн. з дня, коли отримала заяву та документи до неї, включає/повторно включає установу до Реєстру або присвоює/змінює ознаку її неприбутковості.

Аби отримати Витяг з Реєстру, подайте до ДФС особисто або направте поштою запит за формою із додатку 3 до Порядку.

ДФС надасть Витяг безкоштовно упродовж 3 р. дн. Він міститиме відомості про неприбуткову організацію або повідомлення про те, що відомостей у Реєстрі немає.

Відповідні зміни КМУ затвердив постановою від 22.05.2019 № 423 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. N 440», яка набула чинності 29.05.2019.

За інформацією ГУ ДФС у Запорізькій області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Декларація про доходи: алгоритм заповнення

Актуальний бланк і зразок заповнення декларації про майновий стан і доходи у консультації допоможуть вам швидко та без помилок упоратися із власним документом
74304

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще може бути й утримання аліментів, штрафів, профспілкових внесків та інших обов’язкових і добровільних платежів. Усе про відрахування із зарплати – у цьому огляді
394611

Пояснення для розблокування податкової накладної: як подати

Говоримо про пояснення на розблокування податкової накладної. Почнемо з блокування податкової накладної, коли воно виникає та що робити для розблокування. Також роз’яснимо, які пояснення до заблокованої податкової накладної скласти до пакету документів на розблокування ПН. Завершимо діями платника після розблокування ПН.
2734

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді