Уряд вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього (далі — Порядок).
Зокрема, Уряд змінив форму реєстраційної заяви, яку установи подають, аби зареєструвати/змінити/виключити неприбуткову установу/організацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр).
Реєстраційну заяву та документи, які додають до неї, аби включити установу до Реєстру, ДФС розглядатиме тепер протягом 3 р. дн. з дня, коли її отримала. Раніше ДФС розглядала таку заяву 14 к. дн.
Якщо немає підстав не включати/повторно не включати установу до Реєстру, не присвоювати зміну/ознаку неприбутковості, ДФС протягом 3 р. дн. з дня, коли отримала заяву та документи до неї, включає/повторно включає установу до Реєстру або присвоює/змінює ознаку її неприбутковості.
Аби отримати Витяг з Реєстру, подайте до ДФС особисто або направте поштою запит за формою із додатку 3 до Порядку.
ДФС надасть Витяг безкоштовно упродовж 3 р. дн. Він міститиме відомості про неприбуткову організацію або повідомлення про те, що відомостей у Реєстрі немає.
Відповідні зміни КМУ затвердив постановою від 22.05.2019 № 423 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. N 440», яка набула чинності 29.05.2019.
За інформацією ГУ ДФС у Запорізькій області
Сплачуємо правильно: