Податківці роз’яснили як установі-платнику податків подати до ДФС електронну звітність, якщо керівник/головний бухгалтер перебувають у відпустці або на лікарняному.
Платники податків подають електронні документи:
- відповідно до норм ПК та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок);
- на підставі Договору про визнання електронних документів (далі — Договір).
Інструкції заповнення й зразки, що знадобляться для звітності:
Установа-платник створює електронні документи у строки та у порядку відповідно до законодавства, використовує електронний цифровий підпис (далі — ЕЦП) та керується Порядком і Договором.
Щоб відправити документ до ДФС, накладіть на нього ЕЦП підписувача/ів, електронну печатку за наявності, які передбачаєте для аналогічного документа в паперовому вигляді.
Аби надати права підпису електронних документів іншим особам, яким установа делегувала право підпису, направте до ДФС повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП (далі — Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку (п. 11 розд. ІІІ Порядку). До нього внесіть інформацію про підписувача/ів, якому/им установа надала право підпису електронних документів (п. 12 розд. ІІІ Порядку).
На сформоване Повідомлення накладіть:
- першими — ЕЦП усіх осіб, яких включили до Повідомлення, у порядку черговості, заа якою їх внесли до Повідомлення;
- після них — ЕЦП підписувача Заяви про приєднання до Договору — керівника;
- останньою — електронну печатку, за наявності .
Тож, якщо керівник або головний бухгалтер установи тимчасово відсутній, подайте до ДФС повідомлення з посиленими сертифікатами всіх відповідальних осіб установи, які мають право відповідного підпису.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області