Уряд отримав завдання підвищити доступність і зручність електронних послуг для фізичних та юридичних осіб. У тримісячний строк він має провести аудит роботи національних електронних інформаційних ресурсів, проаналізувати їх нормативне та фінансове забезпечення, технічний стан, рівень захищеності, повноти та ненадмірності даних, що оброблюють. За результатами такого аудиту урядовці мають:
- уніфікувати норми, що регулюють роботу таких інформаційних ресурсів, зокрема запровадити єдині терміни та вимоги до створення, ведення, функціонування і захисту таких ресурсів;
- забезпечити належну електронну взаємодію таких ресурсів, щоб мінімізувати кількість звернень фіз- та юросіб до суб’єктів владних повноважень та усунути потребу подавати документи у паперовій формі;
- створити єдиний реєстр адрес вулиць та інших поіменованих об'єктів;
- створити єдиний державний веб-портал електронних послуг, на якому фіз- та юрособи через власні електроні кабіни зможуть, зокрема, подавати звернення до державних органів, органів місцевого самоврядування та отримувати інформацію про хід і результати їх розгляду;
- забезпечити систематичне розміщення інформації, яку оприлюднюють згідно із Законом України «Про відкритість використання публічних коштів» та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних;
- вжити заходів, аби суб’єкти господарювання мали можливість подавати передбачену законодавством звітність в електронній формі.
Джерело: Указ Президента України від 29.07.2019 № 558/2019
Лілія Лахтіоновадиректорка департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки
Сфера публічних закупівель на порозі істотних змін. Деякі з них мають гармонізувати національне законодавство з європейським, а решта — вдосконалити закупівельний процес. Які зміни чекають на замовника?