Для бухобліку земельних ділянок не потрібна експертна оцінка

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Нагадаємо, перш ніж відобразити у бухгалтерському обліку вартість земельних ділянок та права користування земельними ділянками, потрібно було проводити експертну грошову оцінку земельних ділянок. Це передбачав абзац восьмий частини другої статті 13 Закону України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 № 1378-IV.

Цю норму скасує Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019 № 132-IX з дня, наступного за днем опублікування цього закону.

Грошова оцінка земельних ділянок може проводитися за згодою сторін договору.

Цей закон також встановлює заборону для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, а також осіб, які прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, вимагати подання звіту експертної грошової оцінки земельної ділянки, якщо обов’язковість такої оцінки не встановлена законом.

Із Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019 № 132-IX

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
184816

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73571

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105055

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36239

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді