Коли можна вводити до штатного розпису посаду «Головний бухгалтер»

Фахівці Мінсоцполітики роз’яснили коли можна ввести посаду головного бухгалтера.

Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належить до компетенції його власника або уповноваженого органу відповідно до законодавства та установчих документів. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації, зокрема введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером.

►Якою буде мінімальна заробітна плата 2018 року

Кваліфікаційними характеристиками посади визначено, що головний бухгалтер, зокрема:

  • здійснює керівництво працівниками бухгалтерського обліку підприємства;
  • розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки;
  • знайомить цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами із змінами в чинному законодавстві.

►Яким буде розмір прожиткового мінімуму 2018 року

Тобто посада «Головний бухгалтер» передбачає наявність підлеглих працівників.

Отже, до штатного розпису підприємства можна ввести посаду головного бухгалтера лише у разі створення відповідного структурного підрозділу (відділу, сектора тощо).

Джерело: Лист Мінсоцполітики від 13.11.2017 № 21929/0/2-17/13

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14329

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9910

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13046

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді