Фахівці Мінсоцполітики роз’яснили коли можна ввести посаду головного бухгалтера.
Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належить до компетенції його власника або уповноваженого органу відповідно до законодавства та установчих документів. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації, зокрема введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером.
►Якою буде мінімальна заробітна плата 2018 року
Кваліфікаційними характеристиками посади визначено, що головний бухгалтер, зокрема:
- здійснює керівництво працівниками бухгалтерського обліку підприємства;
- розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки;
- знайомить цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами із змінами в чинному законодавстві.
►Яким буде розмір прожиткового мінімуму 2018 року
Тобто посада «Головний бухгалтер» передбачає наявність підлеглих працівників.
Отже, до штатного розпису підприємства можна ввести посаду головного бухгалтера лише у разі створення відповідного структурного підрозділу (відділу, сектора тощо).
Джерело: Лист Мінсоцполітики від 13.11.2017 № 21929/0/2-17/13