Коли можна вводити до штатного розпису посаду «Головний бухгалтер»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці Мінсоцполітики роз’яснили коли можна ввести посаду головного бухгалтера.

Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належить до компетенції його власника або уповноваженого органу відповідно до законодавства та установчих документів. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації, зокрема введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером.

►Якою буде мінімальна заробітна плата 2018 року

Кваліфікаційними характеристиками посади визначено, що головний бухгалтер, зокрема:

  • здійснює керівництво працівниками бухгалтерського обліку підприємства;
  • розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки;
  • знайомить цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами із змінами в чинному законодавстві.

►Яким буде розмір прожиткового мінімуму 2018 року

Тобто посада «Головний бухгалтер» передбачає наявність підлеглих працівників.

Отже, до штатного розпису підприємства можна ввести посаду головного бухгалтера лише у разі створення відповідного структурного підрозділу (відділу, сектора тощо).

Джерело: Лист Мінсоцполітики від 13.11.2017 № 21929/0/2-17/13

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оплата праці студентів-практикантів

Здобувачі професійної освіти — студенти та курсанти (слухачі) проходять практичну підготовку на підприємствах, установах, організаціях, інших суб’єктах господарювання (далі — роботодавець) згідно з договорами, укладеними закладами професійної освіти та цими суб’єктами господарювання. Що врахувати при оформленні студентів-практикантів та як оплачувати їх працю
96

Працевлаштування осіб з інвалідністю 2026: що зміниться

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
25792

Норми тривалості робочого часу на 2026 рік

Чотири таблиці норм тривалості робочого часу 2026 для п’ятиденного та шестиденного робочих тижнів. Перший варіант з урахуванням воєнного стану, а другий без урахування воєнного стану в 2026 році.
1201

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
2810

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді