Мінфін нагадав, що оприбутковуємо як:
- запаси — усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання основних засобів;
- основні засоби — отримані в результаті списання основні засоби.
Сума оприбуткованих активів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору. Такий дохід відображаємо на субрахунку 7112 «Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі».
Мінфін пропонує відображати доходи від оприбуткування:
- основних засобів,
- ІНМА,
- нематеріальних активів,
- виробничих запасів,
- МШП,
- інших нефінансових активів,
які виявлені в результаті інвентаризації, отримані внаслідок демонтажу чи списання майна та використовуватимуться для потреб установи, використовуючи код класифікації доходів бюджету 25010200 «Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності».
Із листа Мінфіну «Щодо відображення надходжень від оприбуткування активів, раніше не врахованих на балансі установи, та визначення коду класифікації доходів бюджету» від 01.10.2019 № 35120-04-3/24616
Оновлена Типова кореспонденція субрахунків
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення