Через скорочення чисельності працівників апарату РДА Уряд підкоригував деякі документи, що стосуються структури РДА.
Так, визначили, що в апараті РДА функції:
- підрозділу з контролю — може виконувати уповноважена особа;
- юридичної служби — спеціаліст, на якого покладається виконання відповідних обов’язків.
Натомість на уповноважений підрозділ РДА з питань запобігання та виявлення корупції можна покладати виконання інших функціональних обов’язків, які не перешкоджають діяльності цього підрозділу.
Також Уряд визначив, що чисельність працівників відділів ведення Державного реєстру виборців у складі апарату РДА (далі — Відділ ведення) та архівних відділів РДА може становити не менш як 2 одиниці.
Чисельність працівників Відділу ведення залежить від кількості виборців. Так, якщо у межах території перебуває:
- до 50 000 виборців — чисельність Відділу ведення становить 2 штатні одиниці (раніше — 3-4);
- 50 000–80 000 — 3 штатні одиниці;
- 80 000–135 000 — 4 штатні одиниці;
- 135 000–180 000 — 6 штатних одиниць;
- 180 000–210 000 — 7 штатних одиниць;
- понад 210 000 — 8 штатних одиниць (раніше 10).
Тобто кількість штатних одиниць зменшили, а кількість виборців на одну штатну одиницю — збільшили.
Із постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 27.11.2019 № 973
Форма № 4-ПН стосується масового вивільнення працівників. Перевірте, чи ви маєте звітувати за нею та вчасно подайте звіт. Зразок заповнення від експерта - у статті
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.