Через скорочення чисельності працівників апарату РДА Уряд підкоригував деякі документи, що стосуються структури РДА.

Так, визначили, що в апараті РДА функції:
- підрозділу з контролю — може виконувати уповноважена особа;
- юридичної служби — спеціаліст, на якого покладається виконання відповідних обов’язків.
Натомість на уповноважений підрозділ РДА з питань запобігання та виявлення корупції можна покладати виконання інших функціональних обов’язків, які не перешкоджають діяльності цього підрозділу.
Також Уряд визначив, що чисельність працівників відділів ведення Державного реєстру виборців у складі апарату РДА (далі — Відділ ведення) та архівних відділів РДА може становити не менш як 2 одиниці.
Чисельність працівників Відділу ведення залежить від кількості виборців. Так, якщо у межах території перебуває:
- до 50 000 виборців — чисельність Відділу ведення становить 2 штатні одиниці (раніше — 3-4);
- 50 000–80 000 — 3 штатні одиниці;
- 80 000–135 000 — 4 штатні одиниці;
- 135 000–180 000 — 6 штатних одиниць;
- 180 000–210 000 — 7 штатних одиниць;
- понад 210 000 — 8 штатних одиниць (раніше 10).
Тобто кількість штатних одиниць зменшили, а кількість виборців на одну штатну одиницю — збільшили.
Із постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 27.11.2019 № 973
Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
Щоб заява на відпустку без збереження зарплати не створила труднощів – скористайтеся зразком зі статті. Швидко та без помилок заповніть її за прикладом та підказками від експерта.
Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї