Так, визначили, що в апараті РДА функції:
- підрозділу з контролю — може виконувати уповноважена особа;
- юридичної служби — спеціаліст, на якого покладається виконання відповідних обов’язків.
Натомість на уповноважений підрозділ РДА з питань запобігання та виявлення корупції можна покладати виконання інших функціональних обов’язків, які не перешкоджають діяльності цього підрозділу.
Також Уряд визначив, що чисельність працівників відділів ведення Державного реєстру виборців у складі апарату РДА (далі — Відділ ведення) та архівних відділів РДА може становити не менш як 2 одиниці.
Чисельність працівників Відділу ведення залежить від кількості виборців. Так, якщо у межах території перебуває:
- до 50 000 виборців — чисельність Відділу ведення становить 2 штатні одиниці (раніше — 3-4);
- 50 000–80 000 — 3 штатні одиниці;
- 80 000–135 000 — 4 штатні одиниці;
- 135 000–180 000 — 6 штатних одиниць;
- 180 000–210 000 — 7 штатних одиниць;
- понад 210 000 — 8 штатних одиниць (раніше 10).
Тобто кількість штатних одиниць зменшили, а кількість виборців на одну штатну одиницю — збільшили.
Із постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 27.11.2019 № 973