В апараті РДА функції підрозділів виконуватимуть окремі працівники

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Через скорочення чисельності працівників апарату РДА Уряд підкоригував деякі документи, що стосуються структури РДА.

В апараті РДА функції підрозділів виконуватимуть окремі працівники

Так, визначили, що в апараті РДА функції:

  • підрозділу з контролю — може виконувати уповноважена особа;
  • юридичної служби — спеціаліст, на якого покладається виконання відповідних обов’язків.

Натомість на уповноважений підрозділ РДА з питань запобігання та виявлення корупції можна покладати виконання інших функціональних обов’язків, які не перешкоджають діяльності цього підрозділу.

Також Уряд визначив, що чисельність працівників відділів ведення Державного реєстру виборців у складі апарату РДА (далі — Відділ ведення) та архівних відділів РДА може становити не менш як 2 одиниці.

Чисельність працівників Відділу ведення залежить від кількості виборців. Так, якщо у межах території перебуває:

  • до 50 000 виборців — чисельність Відділу ведення становить 2 штатні одиниці (раніше — 3-4);
  • 50 000–80 000 — 3 штатні одиниці;
  • 80 000–135 000 — 4 штатні одиниці;
  • 135 000–180 000 — 6 штатних одиниць;
  • 180 000–210 000 — 7 штатних одиниць;
  • понад 210 000 — 8 штатних одиниць (раніше 10).

Тобто кількість штатних одиниць зменшили, а кількість виборців на одну штатну одиницю — збільшили.

Із постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 27.11.2019 № 973

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63688

Колективний договір: зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
41217

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
73469

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16950

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді