Уряд затвердив Порядок делегування окремих повноважень керівника державної служби в центральному органі виконавчої влади з питань управління персоналом. Керівник державної служби може делегувати свої повноваження за відповідним наказом/розпорядженням керівникам самостійних структурних підрозділів:
- апарату;
- територіальних органів;
- відокремлених підрозділів.
Цей документ передбачає можливість делегувати 13 повноважень, зокрема для державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В»:
- встановлювати неповний робочий день або неповний робочий тиждень;
- надавати відпустку та відкликання їх із щорічної основної та додаткової відпустки;
- направляти у службове відрядження в межах України;
- присвоювати чергові ранги.
У наказі/розпорядженні зазначають:
- прізвище, ім’я та повне найменування посади, яку обіймає особа, якій делегують повноваження;
- обсяг делегованих повноважень із визначеним переліком питань з управління персоналом та переліком структурних підрозділів, працівників (у разі потреби), на яких поширюється дія делегованих повноважень;
- строк делегування повноважень (у разі потреби).
Строк делегування може бути строковим або безстроковим.