Кому потрібен сертифікат про форс-мажорні обставини: скачати бланки заяви

Торгово-промислова палата України (ТПП) спростила процедуру подання заяви для отримання сертифіката про форс-мажорні обставини.

Як отримати сертифікат про форс-мажорні обставини у зв’язку із карантином

Більшість звернень, які одержує ТПП, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, в такому разі для отримання сертифіката про форс-мажорні обставини необхідно подати:

  • відповідну форму заяви, підписану керівником;
  • копію договору;
  • копію наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
  • повідомлення (сповіщення іншої сторони).

Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected]

Зверніть увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.

Довідково. Торгово-промислові палати постійно надають безкоштовні консультації і роблять усе, аби максимально спростити цей процес. Уся загальна інформація розміщена на сайті ТПП України у розділі «Послуги — Засвідчення форс-мажорних обставин». На сайті також можна знайти форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.

Із офіційного веб-сайту ТТП України

відпустка на дітей заява

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3869

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35097

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5861

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29387

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді