Влада анонсувала, що ніяких перевірок на період боротьби з вірусом ( з 18.03.2020 р. по 31.05.2020 р.). Тобто 3 місяці не буде документальних і фактичних податкових перевірок та перевірок ЄСВ.

Залишаються тільки документальні позапланові перевірки при відшкодуванні ПДВ та камеральні (кабінетні) перевірки поданих декларацій та сплачених сум податків.
Також на цей же період встановлено мораторій на планові перевірки інших органів державного нагляду. Щоправда це не стосується санітарного та епідеміологічного контролю, державного регулювання цін, так як це частина антивірусних заходів, а також перевірок суб’єктів господарювання з діяльністю з високим ступенем ризику.
АЛЕ: під час карантину Держпраці буде збирати дані про порушення. Тому важливо опиратися на законодавчу базу.
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.