Дистанційна робота: контроль і організація для продуктивного результату

Реалії нашого сьогодення диктують безліч змін у всіх сферах життя українців. Зараз, коли на дворі лютує COVID-19 і Уряд радить зайвий раз не виходити з дому навіть за продуктами, перехід на віддалену робота стає чи не життєвою необхідністю.

ЗРАЗОК Заяви за свій рахунок через карантин

Ідея перейти на дистанційну роботу може йти як від роботодавця, так і від працівника. Потрібно лише написати заяву з проханням перевести його на надомну працю на період оголошеного Урядом в країні карантину через коронавірус. У такому разі, при наявності добровільних заяв працівників, не діє вимога про двомісячний строк щодо попередження про зміни умов праці. Тож роботодавець буде вправі одразу на підставі отриманих заяв від своїх підлеглих видати наказ на переведення їх на віддалену роботу.

Дистанційна робота: оформлення і організація для продуктивного результату

Проте варто пам’ятати, що перехід на надомну роботу не має вплинути на продуктивність праці, а тому повинні виконуватись деякі ключові організаційні умови:

  • Відповідність житлово-побутових умов роботі, що має виконуватись. Ніхто не має заважати працівникові виконувати віддалено його трудові обов’язки. Він, в свою чергу, виконуючи роботу, не повинен заважати, наприклад, сусідам.
  • Робота, яку працівник виконуватиме віддалено, не має порушувати правила протипожарної безпеки і санітарії.
  • Адміністрація підприємства повинна надати в безкоштовне використання обладнання, інструменти та засоби, необхідні працівникові для його роботи.
  • Контроль за виконанням роботи віддалено. Адміністрація має налагодити систему контролю, яка допоможе слідкувати за ефективністю надомного працівника, правильністю і своєчасністю виконання ним своїх обов’язків. Наприклад, підтримка комунікації через телефон або месенджери, звітність за електронною поштою.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14262

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9881

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13013

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді