Штрафи за відсутність медичної маски або пікніки під час карантину складуть до 3,4 тис грн.
СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ: Міфи і правда про коронавірус
Про це заявив речник Міністерства внутрішніх справ Артем Шевченко. Він зауважив, що носити маски – це рекомендація держави, але через відсутність масок у вільному доступі поліція може провести лише профілактичну бесіду.
Проте КпАП поповнився новою нормою - ст.44-3. Вона передбачає накладення за порушення правил карантину, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, приписів місцевої влади штрафу в розмірі від 17 тис. до 34 тис. грн (на посадовців - від 34 тис. до 170 тис. грн). Штрафи на підставі цієї норми активно накладає Нацполіція: штрафують за самовільне залишення місця обсервації людиною, яка може бути інфікована коронавірусною хворобою, порушення розпоряджень місцевої влади щодо обмеження кількості людей у громадському транспорті, за несанкціоновану торгівлю, яка наражає людей на небезпеку та інше.
Які медзаклади матимуть підтримку від держави
Під час онлайн-конференції міський голова Києва Віталій Кличко відповів на запитання журналістів щодо санкцій стосовно тих, хто в умовах обмежувальних заходів влаштовує пікніки. Він вважає, що якщо люди не розуміють слів і пояснень, не дотримуються правил, єдине, що може на них вплинути – це штрафи. Поки на тих, хто влаштовує пікніки в парках та зонах відпочинку, має складати протоколи поліція. Проте, як зауважив мер, зараз вже підключаються комунальні служби - працівники благоустрою, муніципальна охорона та інші служби. Вони складатимуть протоколи і виписуватимуть штрафи від 1 700 до 3 400 за порушення правил.
Чотири приклади заповнення Додатку 4ДФ, коли виплачуєте працівнику, який є фізособою-підприємцем, заробітну плату, орендну плату, винагороду за цивільно-правовим договором чи оплату за товар
Індекс інфляції в роботі бухгалтера нерозривно пов’язаний із індексацією зарплати. Розповідаємо, як розраховують індекси інфляції та як вони впливають на індексацію зарплати. Усі індекси інфляцій, які опублікував Держстат за місяцями поточного року, а також таблицю індексації з порахованими сумами індексації для кожного місяця — у статті для вас
Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
Меморіальний ордер № 17 використовують, щоб відображати господарські операції у бюджетних установах, які не фіксують у меморіальних ордерах № 1–16, а також для операцій, за якими не потрібно складати накопичувальні відомості та зведення.
Бюджетна звітність бюджетних установ як була, так і залишається цілим набором звітів щодо стану виконання бюджету. У частині аспектів вона перетинаєтьсяз фінансовою звітністю, але є самостійним джерелом інформації для державних аудиторів. Форми, строки та правила складання бюджетних звітів у 2026 році — у цьому огляді