З 28 квітня 2020 року банки зможуть ідентифікувати та верифікувати клієнта без його особистої присутності. Тож скоро відкрити банківській рахунок буде можливо без візиту у банк і особистої зустрічі з банківським агентом.
Оновлений довідник програмної класифікації для використання у 2020 році

Це стане можливим завдяки новим інструментам та способам віддаленої ідентифікації, які розробив НБУ.
Відповідно до нового Закону про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, банки зможуть «взяти на озброєння»:
1. Повноцінні моделі віддаленої ідентифікації та верифікації.
Ці моделі не встановлюватимуть ліміти і до них належать:
- верифікація ідентифікаційних даних клієнта за допомогою Системи BankID та КЕП;
- відеоверифікація (для володарів паспортів старого зразка).
Антикризові заходи та оплата роботи в умовах карантину
2. Спрощені моделі верифікації, такі як:
- здійснення платежу на рахунок банку з особистого рахунку клієнта;
- дистанційне зчитування даних з закордонного паспорта або ID-картки за допомогою відповідної програми у смартфоні;
- верифікація даних з бюро кредитних історій із підтвердженням клієнта через пароль, що надійшов від банку на фінансовий номер телефону клієнта, зазначений у його кредитній історії.
Встановлено також ліміти щодо вказаних спрощених моделей верифікації клієнта, а саме:
- загальний ліміт на видаткові фінансові операції за всіма рахунками, відкритими клієнту в банку, не перевищуватиме 40 тис грн на місяць та 400 тис грн на рік;
- загальний залишок за всіма відкритими клієнту рахунками та електронними гаманцями в банку не перевищуватиме 40 тис. грн.
Перевірте, чи правильно ви оплачуєте працівникам роботу у святкові і вихідні дні
Індекс інфляції в роботі бухгалтера нерозривно пов’язаний із індексацією зарплати. Розповідаємо, як розраховують індекси інфляції та як вони впливають на індексацію зарплати. Усі індекси інфляцій, які опублікував Держстат за місяцями поточного року, а також таблицю індексації з порахованими сумами індексації для кожного місяця — у статті для вас
Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
Меморіальний ордер № 17 використовують, щоб відображати господарські операції у бюджетних установах, які не фіксують у меморіальних ордерах № 1–16, а також для операцій, за якими не потрібно складати накопичувальні відомості та зведення.
Бюджетна звітність бюджетних установ як була, так і залишається цілим набором звітів щодо стану виконання бюджету. У частині аспектів вона перетинаєтьсяз фінансовою звітністю, але є самостійним джерелом інформації для державних аудиторів. Форми, строки та правила складання бюджетних звітів у 2026 році — у цьому огляді
Сумісництво у школі — поширена ситуація, але під час нарахування заробітної плати вчителю-суміснику необхідно враховувати важливі правові та розрахункові нюанси. Розглянемо на практичному прикладі вчителя музики, як правильно тарифікувати та оплачувати працю педпрацівника за сумісництвом у реаліях 2026 року