Меню «Програмний РРО (тестова версія)» надає користувачам Електронного кабінету зареєструвати каси і касирів, уповноважених здійснювати операції з касами на відповідному об’єкті.

Якщо об’єкт відсутній в переліку, необхідно в розділі Заяви, запити для отримання інформації подати заяву — J/F1312002 «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» форма № 20-ОПП.
У вкладці «Каси» користувач Електронного кабінету може:
- створити нову касу за допомогою кнопки «Додати»
- активувати касу за допомогою кнопки «Активувати»;
- перевести касу в неактивний режим за допомогою кнопки «Деактивувати».
У вкладці «Касири» користувач Електронного кабінету може
- додати касира за допомогою кнопки «Додати»;
- активувати касира за допомогою кнопки «Активувати»;
- перевести касира в неактивний режим за допомогою кнопки «Деактивувати».
При додаванні нового касира необхідно завантажити сертифікат кваліфікованого електронного підпису такого касира. Файл сертифікату ключа як правило має розширення *.crt і може бути отриманий на сайті відповідного кваліфікованого надавача довірчих послуг.
Із розділу «Допомога» Електронного кабінету
Видаєте зарплату чи премію, виплачуєте аванси на господарські потреби чи відрядження, приймаєте кошти від контрагентів? Маєте знати готівкові новації.
Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування