Відтепер на онлайн-порталі державних послуг «Дія» з’явилась нова електронна послуга з реєстрації та оформлення виплат допомоги по безробіттю.
Для отримання послуги необхідно лише 3 кроки:
- авторизуватись у кабінеті користувача на порталі «Дія» за допомогою електронного підпису, електронної системи ідентифікації Bank ID чи Mobile ID;
- заповнити лише одну онлайн-анкету, питання якої визначатимуть перелік документів (паспорт, документи про освіту, трудова книжка тощо);
- отримати на електронну пошту або на телефон:
- підтвердження про надання статусу безробітного та виплати допомоги із безробіття;
- сповіщення про необхідність доопрацювання;
- аргументовану відмову.
На період карантину статус та призначення допомоги по безробіттю присвоюють першого ж дня після подання такої заяви. Після завершення карантину буде змінено час розгляду заяви, а також з’явиться функціонал для прямої комунікації менеджера Служби зайнятості та користувача щодо пошуку роботи.
З офіційного веб-сайту Мінекономіки