Податківці роз’яснили, що при створенні документів в режимі «Введення звітності» платник може самостійно встановити фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити» та з переліку запитів обрати необхідну форму заяви:
- заява за формою № 1-ОПП («J 1312102»);
- заява за формою № 17-ОПП («J/F 1312201»);
- повідомлення за формою № 20- ОПП («J/F 1312002»).
У запропонованій формі електронного документа необхідно заповнити відповідні поля, підписати та надіслати його до контролюючого органу, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
При цьому, форма заяви № 1-ОПП, заяви № 17-ОПП та повідомлення № 20-ОПП не містить поля «Період».
Отже, у разі несвоєчасного подання зазначених документів значення поля «Період» має відповідати поточному періоду подання електронного документа та, відповідно, змінювати його не потрібно.
ЗІР, категорія 116.13