ДАСУ: Луганський Автодор зобов’язаний розірвати багатомільйонний контракт

Державна аудиторська служба зобов’язала Службу автомобільних доріг у Луганській області розірвати нещодавно укладений договір з ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» на ремонт ділянки дороги державного значення Т-13-09 Щастя – Широкий на суму 473,99 мільйонів гривень.

Приєднуйтеся до щосезонного Elite-клубу закупівельника

ДАСУ: Луганський Автодор зобов’язаний розірвати багатомільйонний контракт

Позмагатись за підряд прийшли сім компаній, але всі тендерні пропозиції луганська Служба автодоріг відхилила, і допустила на аукціон лише дві фірми – «Автомагістраль-Південь» та «Онур конструкціон інтернешнл».

В результаті аукціону конкуренти майже не торгувались, скинувши не більше 2% від вартості своєї початкової пропозиції. На цю закупівлю п’ять компаній подавали скарги до Антимонопольного комітету України, але ще до початку аукціону чотири з них відкликали свої скарги.

В результаті перемогу отримала «Онур конструкціон інтернешнл», і вже після укладеної угоди Північно-східний офіс Держаудитслужби оголосив перевірку тендеру на дотримання закону «Про публічні закупівлі».

Під час моніторингу аудитори виявили низку невідповідностей. Зокрема, згідно тендерної документації учасник мав подати на підтвердження наявності грошового покриття довідку з банку, але таку довідку «Онур» подав без печатки банка-гаранта.

8 практичних порад, як скласти тендерну документацію

За висновком ДАСУ замовник мав відхилити тендерну пропозицію «Онур конструкціон інтерпрайзес», але на порушення норм закону луганська Служба автодоріг уклала з ним договір підряду. Тож держаудитслужба зобов’язала усунути виявлені порушення, шляхом розірвання відповідного договору протягом 5-ти робочих днів з дати публікації висновків моніторингу.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
4763

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1481

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
5910

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4756

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді