Зарплата держслужбовців: ухвалено план реформування системи оплати

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Концепцію реформування системи оплати праці держслужбовців розроблено з метою зміни системи і підходів до регулювання оплати праці у сфері державної служби.

Перевірте, чи правильно нараховуєте зарплату

Зарплата держслужбовців: ухвалено план реформування системи оплати

Метою нової концепції є підвищення конкурентоспроможності зарплати на посадах державної служби, підвищення її прозорості та справедливості. А також приведення урядового регулювання оплати праці у відповідність до міжнародних стандартів, зокрема тих, які визначені OECP/SIGMA.

Під час карантину працюєте у приміщенні установи? Дотримайтеся порад від Держпраці

Нова модель оплати праці державних службовців передбачає:

  • єдиний підхід до нарахування заробітної плати, шляхом посилення її фінансової частини (не менше 70%) і зменшення змінної складової (не більше 30%);
  • встановлення рівня окладу відповідно до класифікації посад, виходячи з цінності посади (обсягу, складності роботи та рівня відповідальності);
  • проведення справедливого і прозорого розподілу фондів оплати праці в державних органах, а також бюджетних коштів на оплату праці між ними.

Результатом запровадження реформи оплати праці в державних органах стане:

  • підвищення престижу державної служби як роботи з гідним рівнем заробітної плати, відповідним ринковому;
  • залучення на роботу досвідчених фахівців;
  • підвищення ефективності державних службовців та сприяння економічному зростанню у різних сферах;
  • зниження корупційних ризиків під час комунікацій з громадянами і бізнесом;
  • утвердження доброчесності в управлінні та розподілі публічних фінансів;
  • стимулювання ініціативи до підготовки та реалізації реформ, спрямованих на підвищення рівня життя тощо.

За інформацією з Урядового порталу

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51798

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
22325

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
845

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
53005

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69570

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді