Міністерство освіти і науки розробило рекомендації щодо організації змішаного навчання у закладах вищої та фахової передвищої освіти. Рекомендації надіслані керівникам закладів та розміщені на сайті МОН.
Організація роботи бухгалтерської служби

Університети та коледжі отримають наступні поради:
- як розгорнути змішане навчання,
- яке нормативне забезпечення та технологічна база для цього потрібні,
- як підготувати персонал та спланувати навчальний процес.
Викладачі у документі знайдуть детальні рекомендації щодо:
- створення або адаптації навчальних курсів,
- планування результатів навчання,
- ефективного оцінювання успішності студентів.
Карантинні ускладнення на зарплату: чи виплачувати надбавку вчителям
Рекомендації доповнені чеклістами, прикладами моделей змішаного навчання, матрицями планування курсів та іншими допоміжними матеріалами, які керівники закладів та викладачі можуть використовувати у процесі підготовки до нового навчального року.
Організація змішаного навчання неможлива без використання платформи електронного навчання, що містить систему управління навчанням LMS. Рекомендації дають чіткі інструкції, як обрати та розгорнути навчальну платформу, а також який інструментарій потрібен для створення навчального контенту.
За матеріалами з Урядового порталу
Перестаньте лише планувати, дійте! Почніть навчання, зробіть собі найкращий подарунок — підвищіть кваліфікацію.
Податковий розрахунок чималий за розміром та кількістю інформації, яку туди потрібно туди записати. Тож помилки у звіті — не рідкість. Експерт розкаже, як виправити помилки через уточнюючий звіт, і покаже на прикладах як це зробити
Єдина тарифна сітка визначає посадові оклади працівників бюджетної сфери — освітян, медиків, працівників культури. Експерт підготував для вас зручну таблицю та приклади, як рахувати зарплату за ЄТС. Яка буде тарифна сітка на 2026 рік — про це теж у цьому огляді
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити