Важливим кроком у впровадженні децентралізації стало визначення Урядом адміністративних центрів та затвердження територій 1470 об’єднаних тергромад на основі перспективних планів областей, розроблених обласними державними адміністраціями.
Організація роботи бухгалтерської служби
Прийняті 12 червня рішення забезпечують формування та функціонування спроможних територіальних громад і відповідних органів місцевого самоврядування та проведення чергових місцевих виборів 2020 року на новій територіальній основі.
Проте ці рішення викликали чимало питань від громадськості, зокрема, щодо роз’яснення принципів та методики формування конфігурації тієї чи іншої новоутвореної громади. Відповідні запити та звернення продовжують надходити до Уряду, Мінрегіону та народних депутатів України. У більшості випадків ці звернення свідчать про недостатню поінформованість громадян щодо процесу моделювання громад.
-40% на вартість навчання Експрес-курс для керівників та фахівців бухгалтерської служби
Успіх реформи передбачає прозорість та доступність інформації про неї громадськості. Мінрегіон дотримується цього принципу від самого початку децентралізації і регулярно надає роз’яснення. Було проведено сотні зустрічей, консультацій, онлайн-конференцій, публічних обговорень, консультацій та інших заходів, але зараз Мінрегіон значно посилює інтенсивність інформування, щоб донести концепцію реформи до усіх громадян України.
За матеріалами з Урядового порталу
Фінансова та бюджетна звітність за І півріччя 2020-гоПРОГРАМА ВЕБІНАРУ: ✔️Скласти Баланс ф. №1-дс ✔️ Заповнити Звіт про фінансові результати №2-дс ✔️ Ув'язати показники форм №1-дс та №2-дс з показниками бюджетної звітності ✔️ Відобразити у бюджетній звітності валютні операції Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще може бути й утримання аліментів, штрафів, профспілкових внесків та інших обов’язкових і добровільних платежів. Усе про відрахування із зарплати – у цьому огляді
Забезпечити працівників спецодягом – це обов’язок, який покладається на роботодавця. Належним чином відобразити його надходження, використання та списання у бухгалтерському обліку – це обов’язок, який покладається на бухгалтера. Тема сьогоднішньої консультації – облік спецодягу у бюджетних установах.
Про термін реєстрації податкових накладних, умови реєстрації та блокування ПН, штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної у 2025 році поговоримо у статті.
У статті розглянемо, коли роботодавець надає відпустку для догляду за дитиною, які є види цих відпусток та який працівник матиме право на неї. 5 зразків заповнень допоможуть вам оформити відпустку по догляду за дитиною без помилок
Розрахунок коригування дає змогу внести зміни до вже зареєстрованої податкової накладної. У консультації знайдете бланк розрахунку коригування 2025 та зразки його заповнення.