Мінрегіон посилює комунікацію з громадськістю щодо децентралізації

Важливим кроком у впровадженні децентралізації стало визначення Урядом адміністративних центрів та затвердження територій 1470 об’єднаних тергромад на основі перспективних планів областей, розроблених обласними державними адміністраціями.

Організація роботи бухгалтерської служби

Мінрегіон посилює комунікацію з громадськістю щодо децентралізації

Прийняті 12 червня рішення забезпечують формування та функціонування спроможних територіальних громад і відповідних органів місцевого самоврядування та проведення чергових місцевих виборів 2020 року на новій територіальній основі.

Проте ці рішення викликали чимало питань від громадськості, зокрема, щодо роз’яснення принципів та методики формування конфігурації тієї чи іншої новоутвореної громади. Відповідні запити та звернення продовжують надходити до Уряду, Мінрегіону та народних депутатів України. У більшості випадків ці звернення свідчать про недостатню поінформованість громадян щодо процесу моделювання громад.

-40% на вартість навчання Експрес-курс для керівників та фахівців бухгалтерської служби

Успіх реформи передбачає прозорість та доступність інформації про неї громадськості. Мінрегіон дотримується цього принципу від самого початку децентралізації і регулярно надає роз’яснення. Було проведено сотні зустрічей, консультацій, онлайн-конференцій, публічних обговорень, консультацій та інших заходів, але зараз Мінрегіон значно посилює інтенсивність інформування, щоб донести концепцію реформи до усіх громадян України.

За матеріалами з Урядового порталу

Мінрегіон посилює комунікацію з громадськістю щодо децентралізації
Фінансова та бюджетна звітність за І півріччя 2020-гоПРОГРАМА ВЕБІНАРУ: ✔️Скласти Баланс ф. №1-дс ✔️ Заповнити Звіт про фінансові результати №2-дс ✔️ Ув'язати показники форм №1-дс та №2-дс з показниками бюджетної звітності ✔️ Відобразити у бюджетній звітності валютні операції
Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
35573

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді