Колишнього директора фірми «БК Куб» підозрюють у заволодінні одним мільйоном гривень на ремонті Русанівського каналу.
Реформа держфінконтролю: що змінилось >>>
За даними слідства, комунальне підприємство «Плесо» уклало договір на капітальний ремонт елементів благоустрою Русанівського каналу вздовж вулиці Флоренції у 2018 році. Вартість замовлення складала 16,8 мільйонів гривень.
Підрядник мав встановити пандуси, облаштувати пішохідні доріжки, озеленити територію, встановити лави та урни тощо.
НЕ ПРОПУСТІТЬ: типова тендерна документація
У прокуратурі Києва вважають, що тодішній директор підрядної фірми вніс до документів неправдиві відомості про обсяги проведених робіт, щоб приховати факт їх неналежного виконання.
Ексдиректору повідомлено про підозру, його дії кваліфікують як привласнення майна в особливо великих розмірах (ч. 5 ст. 191 ККУ) та службове підроблення документів (ч. 2 ст. 366 ККУ).
За матеріалами з сайту Dozorro
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Чи мають право аудитори вимагати, щоб замовник розірвав договір про закупівлю? Що робити в такій ситуації — покажемо на прикладах із судової практики.
Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
Який орган здійснює перевірки закупівель та як державні аудитори їх проводять - про це детальніше.