Типові штати шкіл зазнали змін

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОН наказом від 01.02.2018 № 90 (далі — Наказ № 90) внесло зміни до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, що затверджені наказом від 06.12.2010 № 1205.

Ці зміни передбачають зокрема введення посад вчителів-дефектологів (вчителя-логопеда, сурдопедагога, тифлопедагога, олігофренопедагога), інших спеціалістів з відповідною підготовкою у школах, в яких навчання дітей з особливими освітніми потребами організоване у спеціальних класах, для здійснення освітнього процесу та проведення корекційно-розвиткових занять, що визначені робочим навчальним планом або індивідуальною програмою розвитку (за наявності навантаження не менше ніж 9 навчальних годин на тиждень, виходячи з норми на ставку 18 навчальних годин на тиждень).

Освітня субвенція: куди можна витрачати цього року та що зміниться 2018-го

Окрім того визначено, що Типові штатні нормативи не встановлюють норми щодо визначення кількості вчителів. Кількість ставок вчителів визначається з урахуванням норми на ставку 18 навчальних годин на тиждень, виходячи з:

  • кількості годин за навчальними планами, розробленими на основі Типової освітньої програми, з урахуванням інваріантної та варіативної складових, поділу класів на групи при вивченні окремих предметів;
  • кількості годин, передбачених для індивідуального та групового навчання учнів;
  • інших вимог законодавства щодо організації освітнього процесу.

Надбавка за вислугу років: кому і скільки

Також Наказ № 90 запроваджує ведення посади асистента вчителя у школах, де запроваджене інклюзивне навчання, для роботи з учнями з особливими освітніми потребами з розрахунку 1 ставка на клас, у якому навчаються такі діти.

Наказ № 90 набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бюджетна програма і програмна класифікація видатків 2025: як не помилитись

Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
8143

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42981

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22977

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9308

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
430897

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді