Нові нормативні акти у сфері оплати праці
Згідно з пояснювальною запискою, на сьогодні діючі Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчальновиховного процесу, ДСанПіН 5.5.2.008-01, не відповідають:
- сучасним потребам дитини та суспільства;
- Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.
Санітарний регламент, проєкт якого оприлюднений на вебсайті МОЗ, визначає гігієнічний стандарт для всіх типів закладів загальної середньої освіти, а також структурних підрозділів інших юридичних осіб, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти (крім спеціальних закладів освіти) усіх форм власності, виконання якого дозволяє створити безпечні умови для організації освітнього процесу.
Вимоги Санітарного регламенту обов’язкові для врахування при влаштуванні і обладнанні приміщень закладів освіти, що будуються та експлуатуються.
Санітарний регламент передбачає, що засновник закладу освіти забезпечує:
- своєчасне проведення ремонтних робіт приміщень і інженерних мереж закладу освіти;
- заходів з дезінфекції, дезінсекції, дератизації;
- вивезення снігу, побутових відходів, у т. ч. люмінісцентних ламп, знятого з обліку обладнання та меблів;
- належне утримання території, у т. ч. коронування дерев, очищення їх від пошкоджень, омели, видалення сухостойних дерев і чагарників і рослин.
А відтак кошти на це мають запланувати у повному обсязі.
Із проєкту наказу МОЗ «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»
Е-лікарняним бути! Уже із серпня запрацює спрощена модель, коли лікарі матимуть змогу вносити інформацію не до паперових бланків, а безпосередньо до електронного реєстру на сайті ПФУ. Яку інформацію із цього реєстру має брати бухгалтер — пояснимо на нашому вебінарі.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.