Всеукраїнська професійна сертифікація бухгалтерів — 2020
Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податної звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
До початку реєстрації та отримання електронних довірчих послуг платнику необхідно ознайомитись з Регламентом Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС та умовами Договору про надання електронних довірчих послуг.
Якщо ви заповнили реєстраційні заяви, зібрали необхідні документи для реєстрації та отримання електронних довірчих послуг зверніться до будь-якого представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі.
ДПС нагадує: для зручності платників на офіційному вебпорталі ДПС України функціонує безкоштовний електронний сервіс «Електронний кабінет платника», використовувати який можна цілодобово. Зазначений сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи:
- податкову звітність,
- запити на отримання інформації,
- заяви для реєстрацію платниками окремих податків, тощо.
Крім того, платникам надано можливість отримати доступ до приватної частини електронного кабінету, де у режимі реального часу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також можна отримати доступ до особистої інформації, тобто, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності, стан розрахунків з бюджетом.
Оновлені довідники та реєстри від ДПС
Сервіс дозволяє отримувати електронні довірчі послуг онлайн, тобто без відвідування відокремлених пунктів реєстрації користувачів, заповнення реєстраційних карток, підготовки інших паперових документів, що дозволяє зекономити власний час та кошти. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування. Детальна інформація за посиланням.
За матеріалами ДПС
ПРОГРАМА: ✔️ Що слід передбачити в господарському договорі ✔️ Як недоліки господарських договорів призводять до порушення норм законодавства: судова практика ✔️ Коли можна розірвати договір в односторонньому порядку ✔️ Як ревізори перевіряють виконання господарських договорів
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.