Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд вніс зміни до Порядку списання об’єктів державної власності. В ньому передбачив, що установи/держоргани щомісяця до 10 числа подають суб’єктам управління інформацію про майно, яке перебуває на балансі цих установ/держорганів, первісна (переоцінена) вартість якого становить більш як 50 000 грн та яке не використовується, у т. ч. морально застаріле та фізично зношене.

Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Суб’єкт управління з метою ефективного використання та безоплатної передачі такого майна іншим суб’єктам господарювання, що належать до сфери його управління, або іншим суб’єктам управління оприлюднює отриману інформацію на власному офіційному вебсайті.

Відсутність протягом 30 робочих днів з дня оприлюднення інформації стосовно морально застарілого та фізично зношеного майна пропозицій щодо його передачі може використовуватися під час здійснення списання такого майна як підтвердження неможливості його безоплатної передачі.

Щоб це зробити, потрібно установі/держоргану провести інвентаризацію основних засобів та виявити ті основні засоби, які задовільняють зазначеним умовам.

Із постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку списання об’єктів державної власності» від 09.09.2020 № 841

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72480

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103387

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35663

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12948

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74004

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді