Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Уряд вніс зміни до Порядку списання об’єктів державної власності. В ньому передбачив, що установи/держоргани щомісяця до 10 числа подають суб’єктам управління інформацію про майно, яке перебуває на балансі цих установ/держорганів, первісна (переоцінена) вартість якого становить більш як 50 000 грн та яке не використовується, у т. ч. морально застаріле та фізично зношене.

Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Суб’єкт управління з метою ефективного використання та безоплатної передачі такого майна іншим суб’єктам господарювання, що належать до сфери його управління, або іншим суб’єктам управління оприлюднює отриману інформацію на власному офіційному вебсайті.

Відсутність протягом 30 робочих днів з дня оприлюднення інформації стосовно морально застарілого та фізично зношеного майна пропозицій щодо його передачі може використовуватися під час здійснення списання такого майна як підтвердження неможливості його безоплатної передачі.

Щоб це зробити, потрібно установі/держоргану провести інвентаризацію основних засобів та виявити ті основні засоби, які задовільняють зазначеним умовам.

Із постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку списання об’єктів державної власності» від 09.09.2020 № 841

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304539

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171601

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді