Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд вніс зміни до Порядку списання об’єктів державної власності. В ньому передбачив, що установи/держоргани щомісяця до 10 числа подають суб’єктам управління інформацію про майно, яке перебуває на балансі цих установ/держорганів, первісна (переоцінена) вартість якого становить більш як 50 000 грн та яке не використовується, у т. ч. морально застаріле та фізично зношене.

Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Суб’єкт управління з метою ефективного використання та безоплатної передачі такого майна іншим суб’єктам господарювання, що належать до сфери його управління, або іншим суб’єктам управління оприлюднює отриману інформацію на власному офіційному вебсайті.

Відсутність протягом 30 робочих днів з дня оприлюднення інформації стосовно морально застарілого та фізично зношеного майна пропозицій щодо його передачі може використовуватися під час здійснення списання такого майна як підтвердження неможливості його безоплатної передачі.

Щоб це зробити, потрібно установі/держоргану провести інвентаризацію основних засобів та виявити ті основні засоби, які задовільняють зазначеним умовам.

Із постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку списання об’єктів державної власності» від 09.09.2020 № 841

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт на списання основних засобів зразок заповнення

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
159234

КЕКВ 2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали: роз’яснення

Підкажемо, що відносити до КЕКВ 2220. Допоможемо розібратися, як тип бюджетної установи та призначення закупівлі впливають на те, який КЕКВ для медикаментів обрати, КЕКВ 2210 чи КЕКВ 2220. Підкріпимо теорію практичними таблицями із бухгалтерськими проведеннями у статті.
82

КЕКВ 2800 Інші поточні видатки: роз’яснення

Як відображати видатки за КЕКВ 2800 — розповідаємо у статті. Роз’яснення, як використовувати КЕКВ 2800 та приклади бухгалтерських проведень допоможуть бюджетній установі сплатити забезпечувальні депозити, виплатити працівнику компенсацію за рішенням суду чи оплатити ліцензію.
40067

Як бюджетній установі купити телефони та оплатити мобільні послуги у 2025 році

Про нові обмеження вартості на придбання та оплату мобільних товарів та послуг у бюджетній установі — розповідає експерт. Визначимося з умовами оплати мобільних послуг та необхідними КЕКВ
9642

Реєстрація РРО у 2025 році: як провести правильно

РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду
8981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді