Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд вніс зміни до Порядку списання об’єктів державної власності. В ньому передбачив, що установи/держоргани щомісяця до 10 числа подають суб’єктам управління інформацію про майно, яке перебуває на балансі цих установ/держорганів, первісна (переоцінена) вартість якого становить більш як 50 000 грн та яке не використовується, у т. ч. морально застаріле та фізично зношене.

Основні засоби державної власності списуватимемо по-новому

Суб’єкт управління з метою ефективного використання та безоплатної передачі такого майна іншим суб’єктам господарювання, що належать до сфери його управління, або іншим суб’єктам управління оприлюднює отриману інформацію на власному офіційному вебсайті.

Відсутність протягом 30 робочих днів з дня оприлюднення інформації стосовно морально застарілого та фізично зношеного майна пропозицій щодо його передачі може використовуватися під час здійснення списання такого майна як підтвердження неможливості його безоплатної передачі.

Щоб це зробити, потрібно установі/держоргану провести інвентаризацію основних засобів та виявити ті основні засоби, які задовільняють зазначеним умовам.

Із постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку списання об’єктів державної власності» від 09.09.2020 № 841

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
106

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
185689

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73811

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105477

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді