Податківці пояснили який порядок накладення КЕП посадових осіб платника податків, а також електронної печатки на податкову звітність.
Як оплатити вчителю дистанційну роботу у червоній зоні

Згідно з п. 2 розд. ІІ Порядку № 557 автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством, в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу КЕП чи печатки.
Після створення податкової звітності в електронному вигляді на неї накладаються кваліфіковані електронні підписи посадових осіб, для юридичної особи у такому порядку: першим – КЕП головного бухгалтера, другим – КЕП керівника, третім – кваліфікована електронна печатка (за наявності).
За матеріалами ЗІР
✔️Навчання у зручному онлайн-форматі✔️Відеолекція від провідних експертів✔️Сертифікат від ВНЗ IV рівня акредитації - Київського національного університету імені Тараса Шевченка
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Додаток 4ДФ — обов’язковий для звітування податковим агентом про виплачені доходи та податки. У статті — актуальна інструкція на 2025 рік, поширені помилки та 7 зразків заповнення форми 4ДФ.
Коли та як подавати додаток Д5 до Податкового розрахунку — пояснення від експерта. Тримайте зразок та приклад заповнення додатку Д5 до Податкового розрахунку
Актуальний бланк і зразок заповнення декларації про майновий стан і доходи у консультації допоможуть вам швидко та без помилок упоратися із власним документом
Коли справа доходить до подання звітності, у бухгалтера постають питання, адже є сумісники, декретниці, мобілізовані, нові працівники й ті, що звільнилися. Давайте розбиратися на прикладах, як розраховується середньооблікова кількість штатних працівників.
Як правильно розрахувати оподаткування відпускних та як їх показати у податковій звітності? Знайдете тут коротке керівництво до дій