КЕП посадових осіб: порядок накладення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Податківці пояснили який порядок накладення КЕП посадових осіб платника податків, а також електронної печатки на податкову звітність.

Як оплатити вчителю дистанційну роботу у червоній зоні

КЕП посадових осіб: порядок накладення

Згідно з п. 2 розд. ІІ Порядку № 557 автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством, в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу КЕП чи печатки.

Після створення податкової звітності в електронному вигляді на неї накладаються кваліфіковані електронні підписи посадових осіб, для юридичної особи у такому порядку: першим – КЕП головного бухгалтера, другим – КЕП керівника, третім – кваліфікована електронна печатка (за наявності).

За матеріалами ЗІР

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Декларація про доходи: алгоритм заповнення

Актуальний бланк і зразок заповнення декларації про майновий стан і доходи у консультації допоможуть вам швидко та без помилок упоратися із власним документом
74704

Середньооблікова кількість штатних працівників: як розрахувати

Коли справа доходить до подання звітності, у бухгалтера постають питання, адже є сумісники, декретниці, мобілізовані, нові працівники й ті, що звільнилися. Давайте розбиратися на прикладах, як розраховується середньооблікова кількість штатних працівників.
108262

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді