Рано чи пізно у вашій установі з’являться ревізори. Перевірка інвентаризації — чи не найулюбленіша їх тема.
Як показує практика, нерідко ревізори мають зауваження до посадових осіб установи, що інвентрізацію вони не завжди проводять якісно. Усі факти, що свідчать про це, ревізори фіксують в акті ревізії, а посадових осіб установи притягають до відповідальності.
А цього могло б і не трапитися, якби ви знали як ревізори виявляють порушення та за яких умов інвентаризацію, яку проводять установи щороку визнають неякісною.
Колишній ревізор розкриє таємниці:
- які порушення допускає інвентаризаційна комісія
- як ревізори виявляють, що інвентаризації установа проводила формально
Кількість місць обмежена! Устигніть зареєструватися!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Підкажемо, коли установа може втратити активи та що робити, якщо контрагент не виконує своїх зобов’язань.
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф.
Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком.
В бюджетних установах щороку проводиться інвентаризація основних засобів та інших необоротних матеріальних активів (ІНМА) . Вона підтверджує достовірність бухгалтерського обліку і фінзвітності бюджетних установ. Розглянемо, коли і як її проводити.