Рано чи пізно у вашій установі з’являться ревізори. Перевірка інвентаризації — чи не найулюбленіша їх тема.
Як показує практика, нерідко ревізори мають зауваження до посадових осіб установи, що інвентрізацію вони не завжди проводять якісно. Усі факти, що свідчать про це, ревізори фіксують в акті ревізії, а посадових осіб установи притягають до відповідальності.
А цього могло б і не трапитися, якби ви знали як ревізори виявляють порушення та за яких умов інвентаризацію, яку проводять установи щороку визнають неякісною.
Колишній ревізор розкриє таємниці:
- які порушення допускає інвентаризаційна комісія
- як ревізори виявляють, що інвентаризації установа проводила формально
Кількість місць обмежена! Устигніть зареєструватися!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?