Меморіальні ордери для бюджетних установ: типові форми зазнають змін

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство фінансів розробило проект акту, який вносить зміни до Наказу №755 щодо порядку складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів для суб’єктів бюджетної сфери.

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Меморіальні ордери для бюджетних установ: типові форми зазнають змін

Зокрема новий Порядок:

  • змінить назву меморіальний ордер №11, він складатиметься за результатами місяця в розрізі матеріально відповідальних осіб;
  • Змінить назву меморіальний ордер №12, його складатимуть вкінці місяця, вносячи дані про витрачання продуктів харчування за відповідною кореспонденцією субрахунків;
  • після глави 18 «Книга аналітичного обліку депонованої заробітної плати і стипендій (реєстр депонованих сум)» Порядок складання буде доповнено новою главою 19 «Оборотна відомість».

За умови прийняття проекту, нововведення вступлять в силу з 01.01.2021.

За матеріалами Мінфіну

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170942

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44813

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83463

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
230

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді