Міністерство фінансів розробило проект акту, який вносить зміни до Наказу №755 щодо порядку складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів для суб’єктів бюджетної сфери.
СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Зокрема новий Порядок:
- змінить назву меморіальний ордер №11, він складатиметься за результатами місяця в розрізі матеріально відповідальних осіб;
- Змінить назву меморіальний ордер №12, його складатимуть вкінці місяця, вносячи дані про витрачання продуктів харчування за відповідною кореспонденцією субрахунків;
- після глави 18 «Книга аналітичного обліку депонованої заробітної плати і стипендій (реєстр депонованих сум)» Порядок складання буде доповнено новою главою 19 «Оборотна відомість».
За умови прийняття проекту, нововведення вступлять в силу з 01.01.2021.
За матеріалами Мінфіну
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації