Меморіальні ордери для бюджетних установ: типові форми зазнають змін

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство фінансів розробило проект акту, який вносить зміни до Наказу №755 щодо порядку складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів для суб’єктів бюджетної сфери.

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Меморіальні ордери для бюджетних установ: типові форми зазнають змін

Зокрема новий Порядок:

  • змінить назву меморіальний ордер №11, він складатиметься за результатами місяця в розрізі матеріально відповідальних осіб;
  • Змінить назву меморіальний ордер №12, його складатимуть вкінці місяця, вносячи дані про витрачання продуктів харчування за відповідною кореспонденцією субрахунків;
  • після глави 18 «Книга аналітичного обліку депонованої заробітної плати і стипендій (реєстр депонованих сум)» Порядок складання буде доповнено новою главою 19 «Оборотна відомість».

За умови прийняття проекту, нововведення вступлять в силу з 01.01.2021.

За матеріалами Мінфіну

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72490

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103391

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35671

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12958

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74014

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді