Меморіальні ордери для бюджетних установ: типові форми зазнають змін

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство фінансів розробило проект акту, який вносить зміни до Наказу №755 щодо порядку складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів для суб’єктів бюджетної сфери.

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Меморіальні ордери для бюджетних установ: типові форми зазнають змін

Зокрема новий Порядок:

  • змінить назву меморіальний ордер №11, він складатиметься за результатами місяця в розрізі матеріально відповідальних осіб;
  • Змінить назву меморіальний ордер №12, його складатимуть вкінці місяця, вносячи дані про витрачання продуктів харчування за відповідною кореспонденцією субрахунків;
  • після глави 18 «Книга аналітичного обліку депонованої заробітної плати і стипендій (реєстр депонованих сум)» Порядок складання буде доповнено новою главою 19 «Оборотна відомість».

За умови прийняття проекту, нововведення вступлять в силу з 01.01.2021.

За матеріалами Мінфіну

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83401

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
201

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
187046

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
74278

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді