Кабінет Міністрів України видав розпорядження «Про проведення функціонального аудиту органів виконавчої влади»
⚡️ ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ ⚡️Відповідно до розпорядження КМУ від 16.09.2022 № 824-р Національне агентство з питань держслужби має до 23 грудня 2022 року подати пропозиції щодо підвищення ефективності державного управління та державної служби.
Міністерства й інші центральні органи виконавчої влади мають провести до 31 жовтня 2022 року функціональний аудит відповідно до Методики проведення функціонального аудиту органів виконавчої влади в умовах воєнного стану, затвердженої наказом НАДС від 14.08.2022 № 57-22.
Серед результатів функціонального аудиту є:
- обґрунтоване визначення критичних та актуальних функцій;
- виключення або перегляд неактуальних і застарілих функцій;
- усунення дублювання функцій;
- підготовка переліку функцій, які необхідно автоматизувати;
- визначення форм роботи працівників в умовах воєнного стану.
Аудит не торкнеться тих органів влади, що провадять свою діяльність у сфері національної безпеки та оборони.
За інформацією НАДС
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
З 28 серпня 2025 року Господарський кодекс офіційно втрачає чинність. Що це означає на практиці? Як працювати без нього та до чого готуватися бюджетникам? У статті — коротко про головне, а також відповіді експертів на найактуальніші запитання.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді