Як закрити відокремлений підрозділ — дії керівника

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Відповідальність за погашення грошових зобов'язань чи податкового боргу несе юридична особа, яка створила відкоремлені підрозділи.

закриття відокремлених підрозділів

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Державна податкова служба нагадує, як діяти в разі прийняття рішення про закриття відокремленого підрозділу. Щоб закрити  відокремлений підрозділ доведеться пройти спеціальну процедуру та надати заяву № 8-ОПП.

Відокремлені підрозділи не є юридичними особами. Юридична особа, яка їх створила, наділяє їх власним майном. Керівники відокремлених підрозділів призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про відокремлені підрозділи включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

В разі ліквідації філій, відділень, інших відокремлених підрозділів відповідальність за погашення грошових зобов'язань чи податкового боргу несе платник податків — юридична особа, яка їх створила.

Після прийняття рішення про закриття відокремленого підрозділу призначається особа, на яку покладаються повноваження щодо закриття та до якої з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами відокремленого підрозділу. Виконання цих функцій може бути покладено на керівника відокремленого підрозділу.

Якщо органом управління юридичної особи не визначено відповідального за закриття відокремленого підрозділу, то такою особою є керівник юридичної особи.

ДПС наголошує, що після рішення про закриття відокремленого підрозділу, заява за формою № 8-ОПП підписується керівником відокремленого підрозділу, особою, відомості про яку включені до ЄДР, або керівником юридичної особи та скріплюється відповідною печаткою.

Нагадаємо, що керівник юридичної особи також забепечує інвентаризацію розрахунків в бюджетних установах.

За матеріалами ДПС

🔢Утримуємо аліменти з працівника

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
188891

Хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на час його відсутності

Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
22533

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8110

Відрядження бюджетників у 2025 році: правила оплати та приклади

Відрядження оплачують відповідно до умов колективного чи трудового договору. Останні зміни в оплаті відряджень у бюджетних установах, порядок оформлення й оплати відряджень та приклади розрахунків – в огляді експерта.
193464

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9719

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді