Кабмін скоротив перелік адмінпослуг

Уряд затвердив Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів та виключив видачу ветеринарних документів з переліку адміністративних послуг

перелік адміністративних послуг

Пошук по Класифікатору професій

Постановою Кабінету міністрів від 18 листопада 2022 р. № 1295 затверджено Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів. Документ визначає механізм розрахунку плати за видачу ветеринарних документів:

  • міжнародних ветеринарних сертифікатів,
  • ветеринарних свідоцтв,
  • ветеринарних паспортів на тварин.

Також ця постанова Кабміну змінює перелік адмінпослуг, які надаються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ветеринарні документи виключено з переліку адміністративних послуг.

З набуттям чинності постанови буде припинено практику видачі ветеринарних документів виключно спеціалістами Держпродспоживслужби. Право видачі цих документів поширюється й на ліцензованих ветеринарних лікарів.

Щоправда, термін впровадження новації відкладено: постанова набирає чинності через один рік з дня припинення або скасування воєнного стану.

Нагадаємо, серед найбільш популярних адмінпослуг:

  • реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації, оформлення довідки про реєстрацію місця проживання (найбільш популярна адмінпослуга);
  • реєстрація речових та майнових прав на нерухомість;
  • оформлення закордонного біометричного паспорта;
  • оформлення паспорта громадянина (ID-картки);
  • вклеювання фото до паспорта при досягненні визначеного віку (25, 45 років);
  • реєстрація ФОП;
  • реєстрація юросіб;
  • реєстрація земельної ділянки;
  • оформлення різних довідок, виписок з реєстрів, дублікатів документів, копій. Наприклад довідки про страховий стаж, про розмір земельної ділянки;
  • погодження різних архітектурних або ландшафтних змін;
  • «єМалятко» – комплексна послуга, яка охоплює держреєстрацію народження дитини, визначення її походження, призначення фінансової допомоги, а також реєстрацію дитини у Держреєстрі платників податків, демографічному реєстрі, в електронній системі охорони здоров’я (повний перелік даної послуги є у п. 138 Переліку № 523).

За інформацією Міністерства аграрної політики та продовольства

Бронювання працівників: Мінекономіки роз’яснює зміни

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6188

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10025

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
11784

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1430

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді