Так, в Електронному кабінеті платники ПДВ можуть:
- подати письмові пояснення та копії документів до кількох ПН/РК, якщо їх склали на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипні — це операції з однаковими кодами товарів за УКТ ЗЕД або кодами послуг за Державним класифікатором продукції та послуг;
- переглянути повну інформацію про ПН з урахуванням усіх зареєстрованих до неї РК кількісних і вартісних показників. Це дасть змогу уникнути помилок під час складання РК до ПН. Доступ до інформації надано в приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням усіх наступних зареєстрованих до неї РК;
- переглянути розрахункові показники навантаження та суми ПДВ, які платник податку зазначив у ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді;
- скористатися Реєстром ПН/РК, реєстрацію яких зупинили. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в онлайн-режимі переглядати інформацію про статус зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».
Усі ці сервіси допоможуть під час реєстрації ПН/РК скоротити час на пошук необхідної інформації та уникнути помилок при складанні РК.
За інформацією Державної фіскальної служби України
Ви маєте це знати: