14 лютого завершився строк затвердження паспортів бюджетних програм, які головні розпорядники бюджетних коштів мають подати на затвердження до Мінфіну.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Міністерство фінансів повідомляє, що станом на 15 лютого із 434 бюджетних програм, що потребують затвердження паспортів у поточному році, надійшло 381 паспортів бюджетних програм. З них погоджено – 302 паспорти, повернуто на доопрацювання – 31 паспорт.
Головні розпорядники коштів держбюджету мають подавати проекти паспортів на погодження до Мінфіну для виконання норм бюджетного законодавства та недопущення зупинення реалізації відповідних бюджетних програм.

Нагадаємо, паспорти бюджетних програм складають усі головні розпорядники бюджетних коштів. Це правило не стосується бюджетних програм:
- які створюються протягом року за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
- з повернення кредитів до бюджету;
- з відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб;
- з перерахування міжбюджетних трансфертів.
Головні розпорядники розробляють проєкти паспортів бюджетних програм і подають їх на погодження місцевому фінансовому органу протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет.
Один примірник розпорядчого документу протягом 3 робочих днів передається головним розпорядником відповідному територіальному органу Казначейства.
У разі відсутності затверджених паспортів бюджетних програм після 45 днів з дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет Казначейство прининяє реєстрацію бюджетних зобов’язь та здійнення платежів.
За інформацією Мінфіну
✅Скорочення працівників: 8 кроків та 4 документи
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.