◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Міністерство фінансів повідомляє, що станом на 15 лютого із 434 бюджетних програм, що потребують затвердження паспортів у поточному році, надійшло 381 паспортів бюджетних програм. З них погоджено – 302 паспорти, повернуто на доопрацювання – 31 паспорт.
Головні розпорядники коштів держбюджету мають подавати проекти паспортів на погодження до Мінфіну для виконання норм бюджетного законодавства та недопущення зупинення реалізації відповідних бюджетних програм.
Нагадаємо, паспорти бюджетних програм складають усі головні розпорядники бюджетних коштів. Це правило не стосується бюджетних програм:
- які створюються протягом року за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
- з повернення кредитів до бюджету;
- з відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб;
- з перерахування міжбюджетних трансфертів.
Головні розпорядники розробляють проєкти паспортів бюджетних програм і подають їх на погодження місцевому фінансовому органу протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет.
Один примірник розпорядчого документу протягом 3 робочих днів передається головним розпорядником відповідному територіальному органу Казначейства.
У разі відсутності затверджених паспортів бюджетних програм після 45 днів з дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет Казначейство прининяє реєстрацію бюджетних зобов’язь та здійнення платежів.
- Кому індексувати зарплату в листопаді 2024 року
- Інвентаризація-2024: відповіді на гарячі запитання
- Як перевіряє Держпраці під час воєнного стану
- Скарбниця бухпроведень: ремонт і поліпшення комп’ютерів та оргтехніки
- Видатки з поповнення статутного капіталу підпорядкованих суб’єктів господарювання: як визначити КЕКВ