Нові форми бюджетних запитів вже чинні

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство фінансів вирішило, як готувати форми обов’язкових бюджетних запитів БЗ-1 та БЗ-2

нові форми бюджетних запитів

 

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Учора, 09.03.2023, набрав чинності наказ Мінфіну від 21.12.2022 № 450, яким затверджено Інструкцію з підготовки бюджетних запитів. У додатках до неї визначено дві форми:

  • бюджетний запит на 20__ – 20__ роки, форма БЗ-1 (загальна);
  • бюджетний запит на 20__ – 20__ роки, форма БЗ-2 (індивідуальна).

Тобто у 2023 році не складатимуть додатковий бюджетний запит.

Інструкція з підготовки бюджетних запитів визначає:

  • як Мінфін розраховує граничні показники;
  • як головні розпорядники розраховують видатки та надання кредитів і розподіляють граничні показники; 
  • як аналізуватиме Мінфін бюджетні запити;
  • правила заповнення форм БЗ-1 і БЗ-2.

Форми бюджетних запитів БЗ-1 та БЗ-2 є обов’язковими для заповнення і подання.

Головний розпорядник, який реалізує бюджетні програми за загальнодержавними видатками та кредитуванням, складає і подає до Мінфіну бюджетний запит окремо за відповідним кодом відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету. 

Бюджетний запит у паперовій формі подається у разі, якщо:

  • у головного розпорядника відсутні система електронного документообігу, інтегрована до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, або спеціальний вебмодуль цієї системи;
  • бюджетний запит містить інформацію з обмеженим доступом, вимогу щодо захисту якої встановлено законом.

В інших випадках бюджетні запити подають в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади чи спеціальний вебмодуль цієї системи.

Засоби кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки застосовуються для кожної із форм бюджетного запиту окремо.

🔢Утримуємо аліменти з працівника

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42332

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22577

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9052

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
425057

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді