Карантинні обмеження з 25 січня: які заборони діють у Києві

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Із 25 січня Київ після локдауну повернувся до карантинних обмежень, запроваджених урядом у грудні.

Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів

Карантинні обмеження з 25 січня: які заборони діють у Києві

Київська міськрада нагадує що заборонено:

  • проведення у закладах освіти масових заходів за участю дітей з більш ніж однієї групи/класу за присутності відвідувачів;
  • проведення в розважальних закладах та закладах громадського харчування святкових заходів;
  • приймання відвідувачів у музеях, на виставках, в галереях тощо, якщо в залах присутні більше 1 особи на 10 кв. м;
  • робота закладів громадського харчування з 23:00 до 07:00 (крім доставки замовлень навинос). Проведення розрахункових операцій припиняється після 22:00;
  • розміщення в закладах харчування більше 4 повнолітніх осіб за одним столом та коли відстань між столами менше ніж 2 метри;
  • релігійні заходи: у приміщенні за умови присутності більше 1 особи на 5 кв. м; на відкритому повітрі за умови недотримання дистанції 1,5 м між присутніми.
  • робота кінотеатрів та закладів культури з наповненістю понад 50% місць одного залу;
  • діяльність закладів, що надають послуги з розміщення, – крім готелів, реабілітаційних центрів для людей з інвалідністю, санаторно-курортних закладів;
  • відвідування закладів освіти групами більше 20 осіб, крім закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;
  • відвідування закладів освіти у разі, коли на самоізоляції перебуває більше ніж 50% учнів та персоналу закладу освіти;
  • проведення медзакладами планових госпіталізацій (не стосується надання медичної допомоги вагітним, новонародженим, пацієнтам із онкозахворюваннями, паліативним хворим та випадків, коли є ризик для життя пацієнта тощо);
  • діяльність спортивних залів та фітнес-центрів, якщо в них перебуває більше 1 особи на 20 кв. м приміщення;
  • перевезення в пасажирському транспорті більше пасажирів, ніж кількість сидячих місць (крім метро);
  • перебування в громадських місцях, транспорті без вдягнутих захисних масок;
  • перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу;
  • самовільне залишення місця самоізоляції, обсервації;
  • відвідування сторонніми особами установ і закладів соціального захисту.

За матеріалами Київської міськради

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виплати підприємцям у Додатку 4ДФ

Чотири приклади заповнення Додатку 4ДФ, коли виплачуєте працівнику, який є фізособою-підприємцем, заробітну плату, орендну плату, винагороду за цивільно-правовим договором чи оплату за товар
7970

Індекс інфляції 2026 для індексації зарплати

Індекс інфляції в роботі бухгалтера нерозривно пов’язаний із індексацією зарплати. Розповідаємо, як розраховують індекси інфляції та як вони впливають на індексацію зарплати. Усі індекси інфляцій, які опублікував Держстат за місяцями поточного року, а також таблицю індексації з порахованими сумами індексації для кожного місяця — у статті для вас
27941

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
110

Меморіальний ордер № 17

Меморіальний ордер № 17 використовують, щоб відображати господарські операції у бюджетних установах, які не фіксують у меморіальних ордерах № 1–16, а також для операцій, за якими не потрібно складати накопичувальні відомості та зведення.
80

Бюджетна звітність 2026: форми та правила складання

Бюджетна звітність бюджетних установ як була, так і залишається цілим набором звітів щодо стану виконання бюджету. У частині аспектів вона перетинаєтьсяз фінансовою звітністю, але є самостійним джерелом інформації для державних аудиторів. Форми, строки та правила складання бюджетних звітів у 2026 році — у цьому огляді
69782

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді