Військова частина: як стати на облік до контролюючого органу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Які документи та до якого контролюючого органу необхідно подати військовій частині для взяття на облік як платника податків/зняття з обліку?

⚡️ За які порушення в кошторисі доведеться сплатити штраф

Військова частина: як стати на облік до контролюючого органу

Для взяття на облік як платника податків військова частина зобов’язана протягом 10 к. дн. після отримання свідоцтва про реєстрацію подати до контролюючого органу за місцем своєї дислокації такі документи:

  • заяву за формою № 1-ОПП;
  • завірену відповідним органом копію свідоцтва про реєстрацію військової частини як суб’єкта господарської діяльності у ЗСУ;
  • копію документа відповідного центрального органу виконавчої влади, що підтверджує присвоєння коду за ЄДРПОУ.
Для зняття з обліку військової частини необхідно подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такі документи:
  • заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;
  • копію розпорядчого документа (рішення) органу, уповноваженого на те установчими документами про припинення;
  • копію розпорядчого документа про утворення комісії з припинення (ліквідаційної комісії);
  • заяву про взяття на облік платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою № 1-ЄСВ.

За матеріалами ЗІР

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок
68813

Реєстрація податкових накладних у 2025 році

Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді
79872

Бюджетна звітність 2025: форми та правила складання

Бюджетна звітність бюджетних установ як була, так і залишається цілим набором звітів щодо стану виконання бюджету. У частині аспектів вона пересікається з фінансовою звітністю, але є самостійним джерелом інформації для державних аудиторів. Форми, строки та правила складання бюджетних звітів у 2025 році — у даному огляді
57900

Складаємо Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету

Конкретизуємо всі показники, які має заповнити головний розпорядник коштів місцевого бюджету в оновленому Звіті про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету за 2024 рік. Також покажемо зразок заповнення Звіту про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету 2024 за існуючою формою
80618

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді