Які документи та до якого контролюючого органу необхідно подати військовій частині для взяття на облік як платника податків/зняття з обліку?
⚡️ За які порушення в кошторисі доведеться сплатити штраф

Для взяття на облік як платника податків військова частина зобов’язана протягом 10 к. дн. після отримання свідоцтва про реєстрацію подати до контролюючого органу за місцем своєї дислокації такі документи:
- заяву за формою № 1-ОПП;
- завірену відповідним органом копію свідоцтва про реєстрацію військової частини як суб’єкта господарської діяльності у ЗСУ;
- копію документа відповідного центрального органу виконавчої влади, що підтверджує присвоєння коду за ЄДРПОУ.
Для зняття з обліку військової частини необхідно подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такі документи:
- заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;
- копію розпорядчого документа (рішення) органу, уповноваженого на те установчими документами про припинення;
- копію розпорядчого документа про утворення комісії з припинення (ліквідаційної комісії);
- заяву про взяття на облік платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою № 1-ЄСВ.
За матеріалами ЗІР
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Розрахунок коригування дає змогу внести зміни до вже зареєстрованої податкової накладної. У консультації знайдете бланк розрахунку коригування 2025 та зразки його заповнення.
Оновлена податкова накладна 2025 — розбираємо порядок її заповнення, пояснюємо, що змінилося, та наводимо зразок оформлення. Усе — з прикладом і підказками для бухгалтерів.
Форма № 1-ПВ — одна з обов’язкових форм державної статистичної звітності. У статті ви знайдете актуальні бланки звітів (звіт з праці місячний та звіт з праці квартальний), інструкцію щодо заповнення, приклади та терміни подання звіту з праці у 2025 році.
Щоб форма 1-кб місячна не зайняла багато вашого часу, заповніть її з підказками у статті. Подасте вчасно, бо ми зібрали і граничні терміни, коли необхідно подати звіт, у зручні таблиці. Швидше пірнайте у цей гайд, заповнюймо звіт про виконання будівельних робіт разом
Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді.