Які документи та до якого контролюючого органу необхідно подати військовій частині для взяття на облік як платника податків/зняття з обліку?
⚡️ За які порушення в кошторисі доведеться сплатити штраф

Для взяття на облік як платника податків військова частина зобов’язана протягом 10 к. дн. після отримання свідоцтва про реєстрацію подати до контролюючого органу за місцем своєї дислокації такі документи:
- заяву за формою № 1-ОПП;
- завірену відповідним органом копію свідоцтва про реєстрацію військової частини як суб’єкта господарської діяльності у ЗСУ;
- копію документа відповідного центрального органу виконавчої влади, що підтверджує присвоєння коду за ЄДРПОУ.
Для зняття з обліку військової частини необхідно подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такі документи:
- заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;
- копію розпорядчого документа (рішення) органу, уповноваженого на те установчими документами про припинення;
- копію розпорядчого документа про утворення комісії з припинення (ліквідаційної комісії);
- заяву про взяття на облік платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою № 1-ЄСВ.
За матеріалами ЗІР
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
У статті визначимо, кому та в якому складі подавати річну фінансову звітність. Обговоримо законодавчі вимоги до її заповнення та терміни подання.
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок
У статті розглянемо як списувати інші необоротні матеріальні активи і які форми актів та бланки застосовати при цьому
Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді