Відмінності між індивідуальною податковою консультацією і консультацією Контакт-центру ДПС
Податківці роз’яснили, що індивідуальна податкова консультація (ІПК) – роз’яснення контролюючого органу, надане платнику податків щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, та зареєстроване в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій.
ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ПК).
ІПК, надана у паперовій або електронній формі, обов’язково повинна містити:
- назву – індивідуальна податкова консультація;
- реєстраційний номер в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій;
- опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків, обґрунтування застосування норм законодавства та висновок з питань практичного використання таких норм законодавства.
ІПК надають:
- в усній формі – ДПС, його територіальні органи та ДПІ;
- у паперовій та електронній формах – ДПС і його територіальні органи.
Контакт-центр ДПС надає тільки уніфіковані відповіді на запитання платників податків. Відповіді, отримані платниками податків від Контакт-центру факсом, телефоном, електронною поштою, носять інформаційно-довідковий характер.
ЗІР, підкатегорія 135.01